Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka uskottavaa on jos soittaa töihin

Vierailija
09.07.2014 |

kaksi tuntia ennen työn alkua ja valittaa ripulia? Kuuma ihana kesä päivä, lomasta ei tietoakaan, työ kamalaa ja raskasta. Kynnys olisi aika matala jäädä saikulle, mutta kun se ripuli on tosiasia. Vartin välein juoksen vessassa ja vatsaa sattuu. Mitä jos pomo ei uskokaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet sairauslomatodistuksen niin uskoo.

Vierailija
2/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden lääkäriin, niin kurat housuissa sinne päästessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene lääkäriin, ja hanki sairaslomalappu. Pösilö. Ja anna samalla muiden tehdä sinunkin työt, nauti tunteesta auringon alla, sillä Sinä olet seuraava, jota työpaikallasi ei enää tarvita...Halleluja!

Vierailija
4/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:35"]

No mene lääkäriin, ja hanki sairaslomalappu. Pösilö. Ja anna samalla muiden tehdä sinunkin työt, nauti tunteesta auringon alla, sillä Sinä olet seuraava, jota työpaikallasi ei enää tarvita...Halleluja!

[/quote]Miksi noin katkera? Jättikö äijäs nuoremman ja laihemman takia? Voi nyyh...

Vierailija
5/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita työnantajalle ja kerro, että sulla on ihan hirveä ripuli. Kerro myös, että uskot, että kuulostaa huijaukselta, kun kelit on tällaiset ja että olet kyllä valmis menemään myös lääkäriin. Kunhan saat haettua ensin varmuuden vuoksi vaippoja tai vuorattua ainakin housut muovilla xD

Vierailija
6/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä teitä, jotka jäävät kotiin töistä pierun takia. Jos on kipeä, mennään lääkäriin. Jos ei ole, mennään töihin. Yksinkertaista. Ja kyllä sieltä töistäkin pääsee sitten kotiin lähtemään, jos ei jaksa sairauden takia siellä olla. Miksi nyt ylipäätään pitää miettiä, että onlenkohan mä nyt sairas? Minä ainakin tiedän ja tunnen, jos olen sairas. Siksi en vaan ymmärrä. T. Katkera (ehkä siksi sitten, että en lähtisi huijaamaan työnantajaani, niinkuin niiin monet nykyään tekevät)

Vierailija
7/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:46"]

En vaan ymmärrä teitä, jotka jäävät kotiin töistä pierun takia. Jos on kipeä, mennään lääkäriin. Jos ei ole, mennään töihin. Yksinkertaista. Ja kyllä sieltä töistäkin pääsee sitten kotiin lähtemään, jos ei jaksa sairauden takia siellä olla. Miksi nyt ylipäätään pitää miettiä, että onlenkohan mä nyt sairas? Minä ainakin tiedän ja tunnen, jos olen sairas. Siksi en vaan ymmärrä. T. Katkera (ehkä siksi sitten, että en lähtisi huijaamaan työnantajaani, niinkuin niiin monet nykyään tekevät)

[/quote]LÄSSYNLÄSSYNLÄÄÄÄÄ!!!!!!

Vierailija
8/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli <> raskas työ?

Vierailija
9/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä töissäkin on vessa jota käyttää? Eikai ripuli haittaa ellet käsittele pakkaamattomia elintarvikkeita työksesi. Ei ole minusta syy olla saikulla ellei siihen liity kuumetta tms.

Vierailija
10/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ripulin vuoksi poissa töistä!

Vierailija
11/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:23"]

En olisi ripulin vuoksi poissa töistä!

[/quote]

Ymmärrettävää, selviäthän siellä jo ilman aivoja.

Vierailija
12/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripulissahan menee kaikki päivän tauot töissä

Vierailija
13/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä menisitte ripulissa töihin ette ole tainneet koskaan sairastaa oikeaa ripulia.

Vierailija
14/14 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, sun työkaverit saattaa kyllä olla eri mieltä. Mä ainakin suuttuisin pahasti jos olisit mun työpaikalla vatsataudissa ihan tietoisella päätöksellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi