rakenneultra rv 21
Mitä voi tarkoittaa,että sydämen isoja verisuonia ei näkynyt?Muuten kaikki oli hyvin.Ultra taas vkon päästä.Sanoivat että voi johtua sikiön asennostakin,ettei nyt näkynyt.Kenelläkään kokemuksia?
Kommentit (17)
Ei omakohtaista kokemusta, mutta voi tosiaan johtua siitä sikiön asennosta. Viikon päästä on taas vähän isompi, eri asennossa ja paremmin tutkittavissa.
Ei nyt ihan vastaavaa kokemusta, mutta eivät meinanneet saada sydämestä oikein mitään näkyville. Kauan yrittivät ja juuri luovuttamassa sanoen samalla, että uusintaultraan myöhemmin kun ei näy kunnolla, mutta sitten sikiö kääntyikin ja sydän saatiin kunnolla näkyville.
Pelottaa niin kovasti...meillä useampi lapsi mut ei ole koskaan ollut tällaista..
On kokemusta, lapsi syntyi vakavasti vammaisena ja kuoli 12h syntymänsä jälkeen :(
Voi kauheeta...otan osaa...Huomattinko isojen verisuonten puurtuminen sydämestä jo raskausaikana?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:51"]ketään ei vittu kiinnostA vauvas
[/quote]
Tarviiko olla nuin ilkeä?! Painu mettään!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:51"]ketään ei vittu kiinnostA vauvas
[/quote]
[/quote] no en? painu itse ja mää on just sellanen kun saatana oon
Älä ap välitä näistä sairaista ihmisistä.
Odota rauhassa sinne seuraavaan ultraan, kyllä ne verisuonet löytyy :)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:52"]
[/quote]
[/quote]
Olen jo mettässä ihan tiedoksi. Mutta ihan hirveät käytöstavat ja kaukana asiallisesta vastauksesta! Ja miksi aukaisit tämän ketjun jos vauvat ei kiinnosta? Taitaa kuitenkin kiinnostaa ja olet vain katkera ja kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:52"]
[/quote]
[/quote]
Olen jo mettässä ihan tiedoksi. Mutta ihan hirveät käytöstavat ja kaukana asiallisesta vastauksesta! Ja miksi aukaisit tämän ketjun jos vauvat ei kiinnosta? Taitaa kuitenkin kiinnostaa ja olet vain katkera ja kateellinen.
[/quote] six kun tykkään trollailla
[/quote]
[/quote]
Mee ny mettään purkaan tota pahaa oloos!!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 18:13"]
[/quote]
[/quote]
Mee ny mettään purkaan tota pahaa oloos!!
[/quote] onksulla joku metsäfetisssi ??
[/quote] onksulla joku metsäfetisssi ??
[/quote]
No ei..
Nostan