Angelina Jolie - Narkomaani :((
Kommentit (17)
90-luvun "uutisia", jotka ovat olleet avoimesti kaikkien tiedossa vuosia. Angelina on ihan idoli! <3
Nykyään on suurperheen äiti ja tekee hyväntekeväisyystyötä. Hän on entinen narkomaani.
Muista ap, että paino sanalla OLI... O-L-I!
Kerran narki,aina narkki. Samoin kuin alkoholisti on aina alkoholisti.
Aika jännä kyllä että tuolla taustalla on saanut adoptoida. Julkkiksia ei tässäkään asiassa koske samat säännöt kuin muita kuolevaisia... Aika vaikea kuvitella, kuka muu ent. heroiiniaddikti saisi adoptoida...
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:24"]
Aika jännä kyllä että tuolla taustalla on saanut adoptoida. Julkkiksia ei tässäkään asiassa koske samat säännöt kuin muita kuolevaisia... Aika vaikea kuvitella, kuka muu ent. heroiiniaddikti saisi adoptoida...
[/quote]
Money, money, money
Always sunny
In the rich man's world
Aha-ahaaa
All the things I could do
If I had a little money
It's a rich man's world
Angelina näyttää edelleen narkkarilta. Mielenkiintoista miten tietyt ihmiset saavat ihmiset uskomaan lähes mihin vaan. Eiköhän Bradkin ole Angelinan johdolla tutustunut oikein kunnolla näihin aineisiin. Joskus sitten kun lapset ovat isoja saadaan kuulla kuinka ahdistava lapsuus heillä on ollut ja kaikki on vaan että kamalaa, ei ois uskonut!!!!
taitaa vetää kamaa edelleen ainakin ulkonäöstä päätellen,sääli
Oli joskus ...
Tekee nykyään paljon hyväntekeväisyystyötä ja on edukseen muutenkin. Ihannoitava suurperheen äiti joka ei ole mikään pumpulissa kasvanut prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja sekin että rikkailla ei tunnu olevan edes mitään ikärajaa adoptoida joku vuosi sitten e yks 60v mummo adoptoi vauvan itsellensä.. siis joku hollywood näytteijä, tavis ei varmasti saa 60vä adoptoida
Jaaha, Angelina Jolie-hullu on palannut
Vierailija kirjoitti:
Kerran narki,aina narkki. Samoin kuin alkoholisti on aina alkoholisti.
Tämä on totta. Monet raitistuneet ilmaisevat asian esim. sanomalla "olen raitis alkoholisti" tai "olen nisti, olen ollut puhdas 15 vuotta".
Jassåå