Voiko 27v mies seurustella 20v naisen kanssa
Kommentit (41)
Voi. Kukaan ei estä. Paitsi katkerat kolmekymppiset naiset saattavat yrittää estää, kun ovat ite menneet pilalle juoksemalla nuorena kymmenien miesten lakanoissa. Sitten ovat katkeria, kun kunnolliset miehet ei edes katso heihin ja keskittyvät nuoriin ja ASIALLISIIN naisiin.
No ei toi niin paha ikäero ole. Itse olen 22v nainen ja 20v miehen kanssa enkä edes juuri huomaa meidän ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin 20-vuotiaana 27-vuotiaan miehen kanssa. Suoraan sanottuna hävetti miehen ikä.
Ikis valehtelee jälleen.
Ikis valehtelee aina.
Mä oon 21 ja poikkis 29. Ollans just hyvä
Mä ihastun aina 20-22v muijiin. Jotenkin omanikäiset ei viehätä koskaan?
M30
Vierailija kirjoitti:
M30
Ymmärrän hyvin, ilmaisusi on tasoa jonne. Eli lapsellinen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Ööö..on kyl koulutettu tradenomi ja mul on työpaikka. Aikuinen äijä
No tietenkin voi, ei sitä mikään estä. Ihan normaali ikäero. Itse olin 22v. kun aloin seurustella 7 vuotta vanhemman miehen kanssa. Lapsen saimme kun oli 24v.
Mul on kiikaris yks misu mut se on 19v. Venaan et se täyttää 20v niin sit ikäero ei paina enää samal taval
M30
Meillä ikäero niinpäin että minä olen 27v ja poikaystäväni 20v. Miksi pitäisi olla ongelma jos 2 parikymppistä seurustelee keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
menikö keskivartalolihavalla ryppyisellä mummolla tunteisiin?
Koko Suomi seurustelee ohjelma alkaa syksyllä. Siinä on kaiken ikäisiä pariskuntia tekemässä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Koko Suomi seurustelee ohjelma alkaa syksyllä. Siinä on kaiken ikäisiä pariskuntia tekemässä sitä.
Onko myös nuoria alkoholisteja ja mt-kuntoutuja?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ikäero niinpäin että minä olen 27v ja poikaystäväni 20v. Miksi pitäisi olla ongelma jos 2 parikymppistä seurustelee keskenään?
Parikymppiset ok mut mitä sit ku täyttää 30? Onks se sellane henkine raja mitä ei ylitetä (Eli 23v ei salee haluu 30v jne?)
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppiset ok mut mitä sit ku täyttää 30? Onks se sellane henkine raja mitä ei ylitetä (Eli 23v ei salee haluu 30v jne?)
M30
Sä olet kyllä todella kypsän oloinen kaveri. Onnea matkaan vaan Sir!
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen on 20v ja vähän vanhempi. 27v. ei enää ole parikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin 20-vuotiaana 27-vuotiaan miehen kanssa. Suoraan sanottuna hävetti miehen ikä.
Ikis valehtelee jälleen.
Ikis valehtelee aina.
Tää on ihan omakohtainen kokemus. Tuo silloin 27-vuotias mies tuntui tosi vanhalta ja hävetti esitellä se kavereille.