Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nauttiiko ns. vilukissat kovista helteistä?

Kiihkoton tutkija
05.07.2021 |

Tälläkin palstalla kuulee usein miten jotkut jaksavat valittaa miten Suomessa on kylmää ja pimeää syksystä kevääseen eli suurimman osan vuodesta. Miten on, nauttivat ne aina kylmästä valittavat ja ylipukeutuneet ihmiset kun Suomessa on kerran ollut pidemmän aikaa todella lämmintä ja valoisaa?
Olen itse suhteellisen lämminverinen ja olen uimassa läheisessä joessa noin puoli tuntia yhteen menoon, jotta saisin vähän kehon viilenemään. Tällä hetkellä olen kotona pelkät shortsit jalassa ja tuuletin puhaltaa suoraan kohti. Ulkona näkyisi olevan +28,7 astetta ja sisällä +28,4 astetta. Ne, jotka ovat harrastaneet kestävyysjuoksua, tietävät hyvin mikä ero on juosta saman pituinen lenkki +18 asteen kuin +28 asteen säässä.

Jos se vilukissuus on evoluution tulosta, niin nyt helteellähän noiden aina kylmästä valittavien pitäisi nauttia tilanteesta kun ei tarvitse olla villatakki päällä ja sukat jalassa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toki ekaa kertaa vuosiin ei ole tarvinnut käyttää villasukkia, mutta ei tämä nautintoa ole.

Vierailija
2/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin helteistä. Pakkasella ei pysty edes hengittämään kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kun täällä on ollut paljon puhetta kuinka helle on tukalaa minä taas nautin täysin siemauksin! Minulle tulee helposti kylmä joten aurinko hellii vain ihoani ja mieltäni. Mutta toki olen iloinen Suomen neljästä vuodenajasta koska sitten säihin tulee vaihtelua.

Vierailija
4/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vtussa nauti.

Vierailija
5/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nauti. Kylmyydeltä pystyy sentään suojautumaan, näiltä helteiltä se ei onnistukaan ihan niin helposti.

Vierailija
6/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nautin näistä keleistä kovasti ja en kuitenkaan paahda itseäni auringossa tai tykkää viettää pitkää aikaa paahteessa. Auringon paahde ja lämpö ovat kaksi eri asiaa. Ihana mennä illalla nukkumaan, kun on lämmin.

Vierailija
7/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin todella paljon! Olisipa ikuinen kesä!

Vierailija
8/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vilukissa, mutta todellakin nautin tästä.

Vierailija
9/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti nauti, mutta en kärsikään. Ei ole kylmä, eikä tarvitse pitää edes sukkia yöllä, ilman peittoakin pärjäsi viime yönä. Kiva juttu on, kun vauvalla ei tarvitse olla vaatteita päällä, ei tarvitse pukea ja pestä niitä. Toisaalta ulos ei voi vauvan kanssa mennä, ettei vauvan herkkä iho saa aurinkoa tai peitettynä lämpöhalvausta.

Vierailija
10/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin. Minulle on helpointa kun saa pukea päälle kunnolla. Helteellä hikoilen helposti, vaikkei ole ylipainoa, ylimääräistä rasvaa kyllä joissakin kehonohissa on silti. Meillä on sisällä 22 astetta, se on oikein hyvä. 

Vierailija
11/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään ja kivaa kun naisilla vähän vaatetta 👍

M34