Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä päiväkodissa työskenteleviä lähihoitajia? Mitäs tykkäät työstäsi?

Vierailija
05.07.2021 |

Aloitan nyt opinnot syksyllä aikuisopiskelijana/ammatinvaihtajana ja mietin suuntautumista. En pelkää raskastakaan työtä enkä pitkiä päiviä, niihin olen tottunut. Tykkään lapsista, joten mietin että olisiko päiväkoti kiva. Kerro kokemuksia, minkälaisia vaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapiiri on vähän kehno, muuten kiva työ.

Vierailija
2/4 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehnoimmat paikat missä olen koskaan työskennellyt. Lapset olivat ihania, mutta työkaverit ja lasten vanhemmat söivät liikaa energiaani. Tuntui, ettei kotiin jäänyt yhtään voimia, eikä tuntunut reilulta omia lapsiani kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas ala. Vaatii hyvää stressinsietokykyä. Jos sinulla hyvä paineensietokyky, et hermostu muutoksista ja pidät lapsista, suosittelen alaa.

Vierailija
4/4 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskas ala. Vaatii hyvää stressinsietokykyä. Jos sinulla hyvä paineensietokyky, et hermostu muutoksista ja pidät lapsista, suosittelen alaa.

Minulla on nykyiseltä uraltani kehittynyt varsin hyvä muutosten, paineen- ja stressinsietokyky, joten en pelkää sitä puolta. Ja tosiaan pidän lapsista. Kiva kun jaatte kokemuksia, vieläkö linjoilla olisi joku? Olisi kiva lukea lisää. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän