Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pomo soitti ekana lomapäivänä, sinut ehkä irtisanotaan

Vierailija
05.07.2021 |

työvirheen takia, joku laiminlyönti, jota en tajua tehneeni. Ei suostuttu sanomaan. Julmaa. Olisi edes säästänyt loman jälkeen.
Oon tehnyt pelkkiä yövuoroja jo kauan, kun muut eivät halua. Tämä sitten palkkioksi

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohti toivottaa hyvää lomaa sulle

Vierailija
22/26 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei tajunnut sinun olevan lomalla? Haitko loman normaalisti ja hyväksyikö pomo sen?

Oliko vuorossasi joku muu töissä, joka ei löytänyt joitain töitä tai ohjeita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot nukahtanut tarpeeksi monta kertaa yövuorossa. Veikkaan.

Vauva-palstalla roikkuminen työajalla ja työpaikan koneella ja viruksen hankkiminen koneeseen.

Vierailija
24/26 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalisti miten kammottava pomo

Olet kuullut vain toisen puolen "totuuden". 

Ja kuten aloituksessa sanottiin, hänet EHKÄ irtisanotaan. Miten pihalla joku voi olla, ettei ymmärrä itse tehneensä jotakin niin vakavaa mokaa, että ihmettelee ukaasia? Varoitushan tuo oli. Syyn taisi jättää ap tarkoituksella kertomatta. Syy voi olla vaikkapa puutteellinen työtehtävien hoito, jatkuva myöhästely, määräysten noudatta jättäminen, epäasiallinen käytös tai epärehellisyys.

Vierailija
25/26 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, mulkkuja riittää. Itse kun jäin sairaslomalle niin työnantaja soitti että nyt iski lomautus. Lomautus sitten jatkui joulukuuhun kun postiin tuli kirjattu kirje jossa oli irtisamislappu. Ei viitsinyt enää edes soittaa. Joulu meni sitten vähän apeissa tunnelmissa.

Mitä sitten? Työnantajallasi oli oikeus toimia niin. Sairauslomalla oleva voidaan lomauttaa mutta lomautus alkaa vasta sairausloman jälkeen. Ja saithan sä täyden palkan irtisanomisajalta. Jos et, niin et tiedä oikeuksiasi.

Vierailija
26/26 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut kaksi päivää, siis yövuoroa pois kun lapsi sairaana, tänä vuonna. Se vitutti suunnattomasti pomoa, koska joutui itse silloin tuuraamaan kun kukaan ei halua näitä vuoroja tehdä.

Oikeesti luulen, että halusi mulle ikävän fiiliksen. Naama ei häntä miellytä. On sen kyllä aiemminkn näyttänyt