Onneksi olen ruma
Miettikääpä, te kaikki jotka koette itsenne rumaksi: Voit olla varma, ettei puolisonne tai kaverinne viihdy seurassasi vain ulkonäkösi takia! :)
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa voi olla juuri päinvastoin. Joku voi olettaa ruman olevan itsetunnoltaan heikko ja hyvä kohde pompoteltavaksi ja sorrettavaksi.
Mun mies sanoi aina, että ei mennyt naimisiin ulkonäön takia ja jaksoi joka riidassa muistuttaa, kuinka olen ruma ja minun pitäisi olla tyytyväinen että hän meni kanssani naimisiin, koska kukaan muu ei menisi.
On ex nykyään.
Juuri näin. Kaiken muun aiheuttamansa tuskan lisäksi rumuus tekee ihmisestä hyvin haavoittuvan sosiaalisissa tilanteissa.
Minulla ei ole puolisoa eikä kavereita. Mutta kiitos vain tsemppaamisesta.
Kyllä rumuus on naiselle kova kohtalo.Miestä ei rumuus haittaa jos vain on paljon rahaa.
Tai sitten kaverisi saavat tuntea itsensä paremman näköisiksi, ei tule kilpailua.
Itse asiassa voi olla juuri päinvastoin. Joku voi olettaa ruman olevan itsetunnoltaan heikko ja hyvä kohde pompoteltavaksi ja sorrettavaksi.
Mun mies sanoi aina, että ei mennyt naimisiin ulkonäön takia ja jaksoi joka riidassa muistuttaa, kuinka olen ruma ja minun pitäisi olla tyytyväinen että hän meni kanssani naimisiin, koska kukaan muu ei menisi.
On ex nykyään.