Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja pepun stimulointi

Vierailija
08.07.2014 |

kuinka moni mies  tykkää stimuloida omaa peppuaan itsetyydytyksen tai seksin aikana.

Minä tykkään stimuloida ja tydyttää itseäni samaan aikaan.

T:Hetero mies

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteromies, naimisissa ja silleen....ja tykkään todella pepun stimuloinnista! Runkatessa usein puristelen kyrvän juurta...siis siellä välilihan sisällä olevaa kovaa...hivelen pakaroita, sormeilen anusta ja yös menen sormilla sisään stimuloimaan prostataa.

Tähän käytän myös anaalisauvoja tai vaimon dildoja. Vaimokin tykkää leikkiä mun pepulla ja tykkää naida straponilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin! On ihanaa laittaa CB-6000 lukkoon, pukea ylle rintsikat, kiva toppi ja stringit. Sit rentoutua selällään ja hitaasti viedä sisälle dildoa tai pepputappia. Kulli valuu koko ajan, kun ei pysty jäykistymäänkään. Ja silmät suljettuina kuvittelen, miten kulli työntyisi sisälleni... Lopulta se CB pitää avata ja antaa tulla loppuun asti. Mut hienoa rentoutua ja tuntea, miten peppureikä supistelee tapin ympärillä. Tappi pitää olla sellainen jossa on ohuempi kohta sulkijalihasta varten. Se ei lähde itsestään pois, vaan pysyy napakasti.

Vierailija
4/6 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää kun panen sitä dildolla peppuun samalla kun otan suihin. Tulee kuulemma voimakkaampi orgasmi.

Vierailija
5/6 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:04"]

Mun mies tykkää kun panen sitä dildolla peppuun samalla kun otan suihin. Tulee kuulemma voimakkaampi orgasmi.

[/quote]

Ja olemme siis heteropariskunta

Vierailija
6/6 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikaa ja yksityisyyttä riittää, virittelen mieluusti hieman monipuolisemmat leikit. Pikaisia variaatioita seuraavasta on lukuisia, enkä siis kuvaile kaikkia erikseen, vaan tässä on kuvaus koko kattauksesta. Näin en siis juuri koskaan tee, vaan tässä on se kaikki yhdessä nipussa, ns. koko roska.

Pidän naisten alusvaatteita todella seksikkäinä ja kauniina, etenkin stay-up -sukkia ja pikkuhousuja. Jos tilaisuus tulisi, pukisin ehkä mielelläni nämä päälleni. Niiden tuntuma iholla on kiihottava, ne näyttävät seksikkäältä ja onhan siinä se kielletyn leima. Niissä voisi olla kiva keimailla hetki aluksi. Samalla saatan asetella tapin peppuun. Tappi pepussa pienen siivouksen suorittaminen on hauska tapa vauhdittaa siivousta. Osana leikkiä siivous on, noh, kuin leikkiä.

Myönnän kyllä pitäväni suuresti peppuni käsittelystä, johon omat leikit usein sitten tähtäävätkin. Vetäydyn oman pääni sisään ja kutsun korvieni väliin kylään esim. strap-onia käyttävän ladyn, jonka ilmestymistä yleensä helpottaa ystäväni internet, josta löytyy liikkuvaa kuvaa ja etenkin ääntä. Etsin videon, jossa nainen kertoo, kuinka hän käyttää sträppäriään ja teen itselleni, mitä videolla kerrotaan. Joskus saatan siis saada tyydyttää itseäni pepun kautta pitkään ja nautinnollisesti, joskus sitten taas "joudun ottamaan" ankarammin, mutta tärkeintä on se mitä oman pääni sisällä tunnen. Eikä poissuljettua ole sekään, että videon lady imettää dildoa minulla. Useimmiten otan runsaasti ideoita leikkiin videoilta ja runkkailen mahdollisuuksien mukaan.

Asentoina dildon kanssa useimmiten on: nelinkontin, seisaaltaan tai kylkimakuulla. Ensin mainituissa on kiva, kun lelun saa seinään kiinni, viimeisessä sitä yltää kädellä liikuttamaan. Nautinnollista leikistä tulee, kun sauvan saa osumaan oikeaan kohtaan.

Sellaiset anaalihelmetkin lelulaatikosta löytyy, mutta omakiva niillä ei ole suosikkejani, ne voisivat olla puolison kanssa kivat kyllä.

Joskus, tosin harvoin, saattaa tehdä mieli maistaa spermaa. Siinä on ongelmana se, että välittömästi laukeamisen myötä tuo halu katoaa. Olisikin siis kiva, jos tämän kohdan voisi leikkiä tätä pyytävän puolison kanssa, silloin jänistäminen unohtuu toisen pyynnön myötä. Olen kuitenkin joskus tehnyt niin, että olen ruiskaissut spermat lautaselle, josta ne seuraavan leikin aikana minulla "nuoletetaan". Melko nöyryyttävää, vaikka yksin tekeekin.

Eräs jännittävä, tosin harvoin kokeiltava, leikin muoto on piiskaus esim. vyöllä.

Eli yksityinen sessioni voisi mennä esim. näin:

Nostan lelulaatikosta tapin ja dildon. Dildon asetan kylpyhuoneen seinään sopivalle korkeudelle. Tappi liukastetaan ja asetetaan peppuun, jo se tuntuu hyvälle. Ehkä olen ollut tuhma ja ansaitsen piiskaa, joten haetutan itselläni vyön ja asetun nelinkontin, jalat hieman harallaan, jolloin vyön kärki saattaa osua tapin päätyyn. Tarkoitus ei siis ole varsinaisesti satuttaa, vaan tämä on osa roolikeikkiä, johon saattaa osallistua mielessäni vaikka minkälaisia ihmeitä. Olen joskus kokeillut mm. miltä nokkoset tuntuvat alapäässä ja hieronut kiveksiä Ice-Powerilla, mutta nämä ovat jo aika extremeä. Siis todella extremeä ja ns. kaukana poissa normaalista. Mutta palataan takaisin ns. normaaliin.

Tästä onkin "luontevaa" siirtyä imemään dildoa, ehkäpä se vaatelias hahmo pääni sisällä kertoo melko tarkkaan kuinka tämä tapahtuu. Kohta sama hahmo vaatii minut kääntymään ja saan dildon rauhallisesti takapuoleeni, pian rauhallisuus vaihtuu reipasotteiseksi rynkytykseksi eri asennoissa.

Lopulta laukeamisen myötä hyvän olon tunne vie päänsäryn ja muut kolotukset. Olo on autuas hetken aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän