Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

k18 pelit

Vierailija
08.07.2014 |

Antaisitko 17 vuotiaan pelata k18 pelejä, esim dead space, entäs elokuvien suhteen, kun haluaisi katsoa teksasin moottorisahamurhat ja uhrilampaat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. K-18 on laillisesti sitova raja, ja ko tuotteiden luovuttaminen alaikäiselle, samoin kuin alaikäisen osalta hallussapito, on rikos.

Vierailija
2/6 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis veisaan pelien ja elokuvien ikärajoista ja käytän omaa harkintaa.

Virkamiehet ja kukkahattutädit eivät todellakaan päätä näistä asioista -nauran vaan heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kylla 17v pelata 18v pelia. Mulla pian 12v poika ja en ole viela antanut pelata K15 tai 16 peleja. Odotan varmaan ainakin puolitoista vuotta jos en kaksi.

Vierailija
4/6 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuori ihminen ja pelannut ja katsonut k18 elokuvia 12-vuotiaasta asti. En ole järkyttynyt mistään tai saanut traumoja. Vuoden päästähän tuo jo on 18. Olis vähä eri asia jos olis vasta 13. Ja tuon ikäinen osaa lopettaa kesken jos rupeaa ahdistamaan.

Älä viitsi olla nipo mamma

Vierailija
5/6 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervejärkinen nuori on paljon kypsempi noihin peleihin, kuin henkisesti sairas aikuinen! Nuo ikärajat ovat jossain määrin veteen piirretty viiva, joka ääripäässä kieltää pelit sellaisilta joille ne sopii, ja sallii puolestaan riskitapausten osalta niiden käyttämisen. Mutta minkäpä näille voi..

Vierailija
6/6 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa puhuu edellinen puhuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä