Ahdistaa mennä hammaslääkäriin
En yhtään tiedä millainen hammasprojekti on edessä. Jännitän puudutuspiikkiä, jännitän etten kuule mitä lääkäri/hoitaja sanoo (olen huonokuuloinen), jännitän muutenkin kaikkia tilanteita ja nyt on vielä hirveän kuuma. Miten selviän hengissä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ekana kerrot ton kaiken siellä hammaslääkärille. Ne on nykyään ihan toisenlaisia kuin ennen: empaattisia, kertoo koko ajan mitä tekevät, auttavat ja neuvovat. Usko pois. Kun lähdet sieltä, sinua hymyilyttää pelkosi.
Jep, just näin. Ja voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että suunsa avaaminen puhumista varten ennen kuin avaa suunsa tarkastusta varten auttaa kovasti.
-entinen hammaslääkärikammoinen
Oletko siis menossa vain tarkastukseen? Silloin ei vielä puudutella, korkeintaan röntgenkuvataan. Ja lääkäriasemilla on ihan hyvät ilmastoinnit on tätä nykyä, joten kuumuuttakaan ei kannata miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis menossa vain tarkastukseen? Silloin ei vielä puudutella, korkeintaan röntgenkuvataan. Ja lääkäriasemilla on ihan hyvät ilmastoinnit on tätä nykyä, joten kuumuuttakaan ei kannata miettiä.
En ole, vaan minulta on lohjennut hammas ja se korjataan.
Puudutuspiikki näyttää hurjalta, mutta ainakaan minä en tunne sitä ollenkaan kun se laitetaan. En tiedä onko tässä sitten yksilöllisiä eroja.
Ymmärrän. Hammaslääkärin pelko 30 asteen helteellä + yleensä huonosti ilmastoiduissa tiloissa, ei ehkä kesän paras saundi. Täytyy vain toivoa, että hammaslääkärisi on ajan tasalla, sillä heitäkin on, jotka ovat vähemmän ajan tasalla. Siinä alkaa hikoilemaan vielä enempi, ainakin minä.
Hyvin se menee! Kerro että jännittää ja muista, että sun ei tarvi tehdä muuta kuin istua suu auki :)
Tule kertomaan huomenna miten kävi!
Ekana kerrot ton kaiken siellä hammaslääkärille. Ne on nykyään ihan toisenlaisia kuin ennen: empaattisia, kertoo koko ajan mitä tekevät, auttavat ja neuvovat. Usko pois. Kun lähdet sieltä, sinua hymyilyttää pelkosi.