Apua rasvaiseen päänahkaan?
Mitä shampoota suosittelet? Entä pesujen vähentäminen, auttaako pitkällä aikavälillä?
Kommentit (11)
Ei auta mitkään shampoot tai pesuvälin pidentäminen. E-pillerit auttoi mulla.
BIO+ Oil Control shampoo on loistavaa ainetta.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:36"]BIO+ Oil Control shampoo on loistavaa ainetta.
[/quote]
Tykkään Bio oilista, ja tätä voisin kokeilla! Kiitti vinkistä!
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:35"]Ei auta mitkään shampoot tai pesuvälin pidentäminen. E-pillerit auttoi mulla.
[/quote]
Mulle ei sovi e-pillerit. Kesällä vaiva on erityisen ikävä :-(
Ap
System 4:lle ääni täältäkin. Sitä saa monista apteekeista, jos ei omasta kampaamosta löytdy.
Älä nyt ainakaan joka päivä ala pesemään hiuksia. Pian saat olla pesemässä 2 kertaa päivässä. Itse pesen 2-3 päivän välein ja näyttää siltä, että mitä useammin pesen 3 päivän välein, niin vähemmän rasvoittuvat. Tosin silloin pitää olla juuri oikea sampoo tähän systeemiin.
Mä kokeilin kerran (idioottina) täältä palstalta saamaani neuvoa, että ole pitkään pesemättä. No, ei sopinut mun päälle: joskus neljän - viiden päivän jälkeen päänahka oli kuin tulessa ja sen jälkeen se ei ole rauhoittunut täysin enää ollenkaan!
Eli rasva pitää saada sieltä päänahasta pois, siis ei tietysti mitään kaksi kertaa päivässä pesua, mutta joka toinen päivä vähintään.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:50"]Mä kokeilin kerran (idioottina) täältä palstalta saamaani neuvoa, että ole pitkään pesemättä. No, ei sopinut mun päälle: joskus neljän - viiden päivän jälkeen päänahka oli kuin tulessa ja sen jälkeen se ei ole rauhoittunut täysin enää ollenkaan!
Eli rasva pitää saada sieltä päänahasta pois, siis ei tietysti mitään kaksi kertaa päivässä pesua, mutta joka toinen päivä vähintään.
[/quote]
Olenkin joskus miettinyt että pitäskö vähentää pesuja, mutta ei auta yhtään. Sen olen huomannut että mitä useammin pesee niin siitä vaan rasvoittuu enemmän. Tähän asti toiminut Aussien volumising shampoo mutta nyt tuntuu ettei tepsi enää.
Ap
System 4:n shale oil shampoo voisi olla kokeilemisen arvoinen. Ei sekään tosin mikään ihmeidentekijä ole, mutta itse ole alkanut käyttää sitä.