Olenko ainoa joka ei pidä sushista?
En ymmärrä tätä hehkutusta; syödään mautonta riisiä, raakaa kalaa ja vihanneksia. Olenko tosiaan ainut?
Kommentit (29)
Olet! Ihan varmasti olet ainut ihminen koko maapallolla joka ei tuota makuelämystä rakasta.
Sinuna vajoaisin maan alle häpeästä.
Et vain voi löytää vertaistukea mistään.
Sushin pitää olla tuoretta, jotta se maistuu hyvältä. Sitä ei kannata ostaa pakasteena tai k-marketista valmiiksi pakattuna. Mene oikeaan sushi ravintolaan, silloin kun siellä on paljon ihmisiä. Ei mihinkään kiinalaiseen tai thaimaalaiseen, missä myydään myös sushia. Ja mitä enemmän ihmisiä, sen parempi. Jos sushit ehtii seistä pöydällä sen aikaa, että lämpenee, niin ne on jo pilalla.
En itsekään tykkää kalasusheista, mutta vegesushit on jees. Raaka kala yäk.
En minäkään erityisemmin välitä sushista, vaikka sitä joskus syönkin.
Kyllä, maailman kahdeksasta miljardista ihmisestä olet ainoa uniikki lumihiutale.
Pitääkö jokaisesta ruuasta, josta ei pidä, tehdä aloitus? Jos et pidä, et pidä, mitä sitten? Ketä kiinnostaa? Minä en pidä kahvista, mutta en vaan juo sitä.
Kylmiä riisipalleroita, suuta polttaviin kastikkeisiin dipattuna. Ei oikein avaudu 😳
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän myös kethusta!
Noniin 😎
En perusta. Maistan toisinaan jos esim. kiinalaisessa bufeessa sushia , mutta mielestäni mauttomia ja en niitä väkeviä kastikkeita pysty syömään ollenkaan. Riisi ei maistu miltään eikä juuri muutkaan ainesosat
Että ainoa, niin varmaa
Kaikki ei tykkää samoista asioista
Se merilevä maistuu pilaantuneelle kalalle. Olen maistanut useita kertoa ja yrittänyt antaa mahdollisuuden, mutta en vaan tykkkkää.
En pidä ja en syö, maistanut olen kyllä ja ollut sushikurssillakin, mutta en pidä silti. Hirveän hyvin olen pärjännyt ilmankin.
En tykkää. Tosi outoja makuja, eikä raaka kala miellytä.
Et ole ainoa. Mitä järkeä maksaa riisipuurosta, kuivatusta levästä ja ripauksesta lohta/kalaa ylisuurta hintaa.
Minäkään en pidä, eikä ole siitä kyse että olisin syönyt/maistellut pelkkiä pirkkasusheja.
Joo tottakai olet kaikista maailman ihmisistä ainut joka ei pidä sushista. Onnea uniikki lumihiutale ❄️
Vierailija kirjoitti:
Se merilevä maistuu pilaantuneelle kalalle. Olen maistanut useita kertoa ja yrittänyt antaa mahdollisuuden, mutta en vaan tykkkkää.
Jep. Mudan maku tarttuu myös kaikkiin muihin raaka-aineisiin, jos merilevää on vaikka vaan käytetty sitomiseen.
Olet.
Case closed