Henkka Furu on loukkaantunut vakavasti onnettomuudessa
Iltalehti otsikoi: Tunnettu rumpali loukkaantui.
Kuinka moni teistä on kuullut Henkka Furusta tai bändeistä Endstand tai Cigarette Crossfire?
Kaikesta huolimatta tsemppiä ja voimia omaisille.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014070818470740_uu.shtml
Kommentit (40)
ahaa, toi uutinen olikin korjattu! ei siis menehtynyt. ja oon mäkin kuullu ja kuunnellu Endstandia!
Kyllä mäkin olen kuullut. Taas lähti hyvä mies liian varhain. Ja aivokuollut siis on, eli ei enää toivu.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:33"]
Mistä tiedätte, että on aivokuollut?
[/quote]
Kaverit kertoi.
Tuon mässäilevän "julkkispoikani vielä elossa" -uutisen lähetti lehtiin vainajan isä. Ei ollut poikansa kanssa missään tekemisissä tämän eläessä, joten aika mauton temppu.
Mautonta myös toimittajalta julkaista juttu ilman taustatutkimusta. Vainajan nimi oli aluksi kirjoitettu väärin (isä ei tainnut enää muistaa), ja jutun kuvituksena ovat kuolinpaikan muistokynttilät, vaikka jutussa kuolema kiistetään.
Helsinkiläiset ex-fanit voisitte mennä tänään tukikeikalle. Rahat menevät vainajan oikealle perheelle hautajaiskustannuksiin.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:55"]Tuon mässäilevän "julkkispoikani vielä elossa" -uutisen lähetti lehtiin vainajan isä. Ei ollut poikansa kanssa missään tekemisissä tämän eläessä, joten aika mauton temppu.
Mautonta myös toimittajalta julkaista juttu ilman taustatutkimusta. Vainajan nimi oli aluksi kirjoitettu väärin (isä ei tainnut enää muistaa), ja jutun kuvituksena ovat kuolinpaikan muistokynttilät, vaikka jutussa kuolema kiistetään.
Helsinkiläiset ex-fanit voisitte mennä tänään tukikeikalle. Rahat menevät vainajan oikealle perheelle hautajaiskustannuksiin.
[/quote]
Tämä on siis Lauantaina!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:55"]Tuon mässäilevän "julkkispoikani vielä elossa" -uutisen lähetti lehtiin vainajan isä. Ei ollut poikansa kanssa missään tekemisissä tämän eläessä, joten aika mauton temppu.
[/quote]
Tämä on siis Lauantaina!
[/quote]
Tukikeikka siis lauantaina? Missä?
Siis tuolla "tunnettu", "rakastettu" -pelleilyllä lööppilehdet ainoastaan kalastelevat niitä klikkauksia, eipä mitään muuta - kyllähän nekin tietävät ettei kyseessä taaskaan ollut mikään koko kansan tuntema julkkis.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 00:03"]
Aivokuolleen henkilön aivotoiminta on peruuttamattomasti ja täydellisesti lakannut, jolloin tämä on Suomen lain mukaan kuollut. Aivokuolleen henkilön hengitystä ja verenkiertoa voidaan tilapäisesti ylläpitää, jos häneltä on tarkoitus ottaa elimiä luovutettavaksi.
[/quote]
Suomen lain mukaan henkilö julistetaan kuolleeksi vasta, kun sydän on pysähtynyt eli kliininen kuolema tapahtunut. Tämä tapahtuu leikkaussalissa elimien irrotuksen jälkeen.
Mä vähän hämäännyin, kun onnettomuuspaikalla oli ristejä ja kynttilöitä. Onko se oikeasti niin, vai miellänkö vaan minä ristin onnettomuuspaikalla kuoleman merkiksi? Siis että loukkaantumisen (vaikka olisikin vakava) seurauksena sinne maahan ei pitäisi ristejä viedä? Auttakaa tyhmää!
Ja iltalehtihän uutisoi aluksi kyseisen henkilön kuolemasta, ei loukkaantumisesta.. "pikku" moka..
Mä ymmärsin kanssa että mitään ei ole tehtävissä, pidetäänkö kenties elinten luovutusta varten laitteissa..
ilmeisesti elintoimintoja pidetään yllä vain elinsiirtoja tms. varten. eli "käytännössä" kuollut. kevyet mulla henkalle, kaiken kuulemani perusteella oli mukava ja pidetty jätkä.
ja ap:lle: endstand on suomen mittakaavassa todella tunnettu bändi, vaikkei tietty ehkä ihan perusmamman soittolistalle ehkä kuulukaan.
Nevahööd (kuten yleensäkin näissä "kansan rakastamien" tragedioiden uhreissa...)
Siis miten voidaan uutisoida henkilön olevan kuollut jos on vaan tehohoidossa? Media skarpatkaa vähän!
kuollut on, rip.
ja kyllä Endstand on tuttu bändi. Olen tainnut olla keikallakin joskus.
Aivokuolleen henkilön aivotoiminta on peruuttamattomasti ja täydellisesti lakannut, jolloin tämä on Suomen lain mukaan kuollut. Aivokuolleen henkilön hengitystä ja verenkiertoa voidaan tilapäisesti ylläpitää, jos häneltä on tarkoitus ottaa elimiä luovutettavaksi.
mä luulin että se menehtyi