Henkka Furu on loukkaantunut vakavasti onnettomuudessa
Iltalehti otsikoi: Tunnettu rumpali loukkaantui.
Kuinka moni teistä on kuullut Henkka Furusta tai bändeistä Endstand tai Cigarette Crossfire?
Kaikesta huolimatta tsemppiä ja voimia omaisille.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014070818470740_uu.shtml
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:33"]
kuollut on, rip.
ja kyllä Endstand on tuttu bändi. Olen tainnut olla keikallakin joskus.
[/quote]
On/oli kyllä loistava bändi! Keikoilla tuli käytyä joskus nuorempana, nyt oon enää kuunnellut levyiltä silloin kun sellainen fiilis tulee... Todella harmi että Henkka lähti noin nuorena.
Henrik on kuollut. RIP.
4 kertaa Endstandin ehdin nähdä ennen kuin lopettivat.
En ole koskaan kuullutkaan, mutta rip!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:34"]
Siis tuolla "tunnettu", "rakastettu" -pelleilyllä lööppilehdet ainoastaan kalastelevat niitä klikkauksia, eipä mitään muuta - kyllähän nekin tietävät ettei kyseessä taaskaan ollut mikään koko kansan tuntema julkkis.
[/quote]
Lopeta jo. Aika mautonta jankata tota.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:12"]missä oli kypärä??
[/quote]
10-vuotiaan pikkupojan päässä äidin pakottamana. Monilta aivotärähdyksiltä olisi varmaan pelastanut, mutta se ei kuulu lajiin. Tässäkin valitettavassa tapauksessa olisi voinut pelastaa vakavemmilta vammoilta, mutta JOS tädilllä olis munat, se olis setä.
Endstand oli kai joskus ihan tunnettu, mutta Henkka Furu ei hyvällä tahdollakaan ole "tunnettu rumpali".
Älä yleistä koskemaan kaikkia muita sellaisia asioita joista et itse tiedä.Toivotaan ettei menehdy, eikös niin.
No ei noita bändejä varmaan tunnekkaan, jos ei tommosta musaa kuuntele. Mutta omassa skenessään oli /on tunnettu rumpali kyllä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 09:01"]No ei noita bändejä varmaan tunnekkaan, jos ei tommosta musaa kuuntele. Mutta omassa skenessään oli /on tunnettu rumpali kyllä.
[/quote]Joku Cobol-koodarikin voi olla omassa skenessään tunnettu, mutta jos sanotaan ilman mitään kontekstia "tunnettu", niin kyllä siinä annetaan olettaa että yleisesti tunnettu.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:17"]
Nevahööd (kuten yleensäkin näissä "kansan rakastamien" tragedioiden uhreissa...)
[/quote]
Ja se tietämättömyytesi pitää oikein tulla tänne kuuluttamaan. Kuinka itsekeskeinen voi ihminen olla? Pohjattoman, ilmeisesti.
Mun siskonlikka ei tiedä, kuka on Mannerheim, Elisabet Taylor, Winston Churchill, Vesa Keskinen tai Tauski. Se on viisi vuotta. Mut ei se kulje maailmalla toitottamassa, et nevähööd tosta ja tosta. Ainakaan vielä. Ehkä tää on joku tenavien uusi tapa? Tiedostaa oma tietämättömyytensä, mitättömyytensä, pikkusieluisuutensa?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:17"]
Nevahööd (kuten yleensäkin näissä "kansan rakastamien" tragedioiden uhreissa...)
[/quote]
Ja se tietämättömyytesi pitää oikein tulla tänne kuuluttamaan. Kuinka itsekeskeinen voi ihminen olla? Pohjattoman, ilmeisesti.
Mun siskonlikka ei tiedä, kuka on Mannerheim, Elisabet Taylor, Winston Churchill, Vesa Keskinen tai Tauski. Se on viisi vuotta. Mut ei se kulje maailmalla toitottamassa, et nevähööd tosta ja tosta. Ainakaan vielä. Ehkä tää on joku tenavien uusi tapa? Tiedostaa oma tietämättömyytensä, mitättömyytensä, pikkusieluisuutensa?
[/quote]
Ei oo todellista, vertaan viisivuotiasta??? Kyllä se kasvaa :)
Mutta oikeasti, erittäin usein tällaisissa ikävissä uutisissa puhutaan kansan suosikista tms, ja harvoin sitä ovat, pienessä piirissä kyllä, mutta ei koko kansan keskuudessa.
Ei ole tunnettu suuren yleisön keskuudessa, en ole koskaan kuullutkaan.
Mistä tiedätte, että on aivokuollut?
En ole koskaan kuullut.