Ääntelettekö itsetyydytyksen aikana?
Itse en ainakaan, orgasmin aikana tulee vähän ääntä jolle en voi mitään. Seksiä harrastaessakin se ääntely on aika feikkiä, mutta olis niin tyhmää maata vaan hiljaa.:s
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:12"]
En. Miehen kanssa en pysty kontrolloimaan ääntelyä, mutta sooloseksissä kyllä. Olen saanut äänettömän orgasmin huoneessa, jossa nukkui neljä muuta. Ei mitään yllättäviä nautinnollisia liikkeitä.
[/quote]
pitääkö sitä tussua hinkata aina muidenkin läsnäollessa.. rajota vähän
[/quote]
Joskus (harvoin) on pakko. Mutta en tosiaan "hinkkaa tussua". Ja nukkuivat, so what? :)
[/quote]
no mitäs, pistelet kurkkua lörttöseesi? joskus on pakko.. aivan. vaikka lapsi nukkuisi vieressä niin joskus on aivan pakko vai mitä?
[/quote] Vastaan niinkuin sama tyyppi vastasi siihen kuin kirjoitin että mistä edes tiesi nukkuivatko: "Siinäpä vasta kiihottava ajatus!"
[/quote]
hyi vittu sua
En, kaikki ääntelyni miehen kanssa on tarkoitettu hänen kannustamisekseen. Orgasmi ei itsessään tuota minulle mitään tarvetta huutaa tai huohotella.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 18:20"]Itse en ainakaan, orgasmin aikana tulee vähän ääntä jolle en voi mitään. Seksiä harrastaessakin se ääntely on aika feikkiä, mutta olis niin tyhmää maata vaan hiljaa.:s
[/quote] Miksi aloitus sai alapeukkuja? Haittaako teitä joitakin että kaikki eivät ääntele itsetyydyttäessään? Vai mikä harmittaa?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:21"]
En. Miehen kanssa en pysty kontrolloimaan ääntelyä, mutta sooloseksissä kyllä. Olen saanut äänettömän orgasmin huoneessa, jossa nukkui neljä muuta. Ei mitään yllättäviä nautinnollisia liikkeitä.
[/quote]
[/quote]
Joskus (harvoin) on pakko. Mutta en tosiaan "hinkkaa tussua". Ja nukkuivat, so what? :)
[/quote]
no mitäs, pistelet kurkkua lörttöseesi? joskus on pakko.. aivan. vaikka lapsi nukkuisi vieressä niin joskus on aivan pakko vai mitä?
[/quote] Vastaan niinkuin sama tyyppi vastasi siihen kuin kirjoitin että mistä edes tiesi nukkuivatko: "Siinäpä vasta kiihottava ajatus!"
[/quote]
hyi vittu sua
[/quote] En tarkoittanut että se olisi mielestäni kiihottava ajatus, vaan että jos kyseinen henkilö vaikka vastaisi niin!
Kyllä ääntelehdin myös itsetyydyttäessä. N19
En tiennytkään, että ihmiset tarkoituksella ääntelevät seksin aikana. En tarkoita tahatonta huokailua vaan tarkoituksellista huokailua, ulinaa yms. :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:33"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
hyi vittu sua
[/quote] En tarkoittanut että se olisi mielestäni kiihottava ajatus, vaan että jos kyseinen henkilö vaikka vastaisi niin!
[/quote]
niin varmasti pedari! tein susta nettivinkin poliisille
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 18:20"]Itse en ainakaan, orgasmin aikana tulee vähän ääntä jolle en voi mitään. Seksiä harrastaessakin se ääntely on aika feikkiä, mutta olis niin tyhmää maata vaan hiljaa.:s
[/quote] Miksi aloitus sai alapeukkuja? Haittaako teitä joitakin että kaikki eivät ääntele itsetyydyttäessään? Vai mikä harmittaa?
[/quote]
Palstaämmien mielestä terve äiti ei runkuttele koska mies on sitä varten! Jos jollakin on korkea libido ja siitä nauttii niin se kateellisten tammojen angstin niskaansa : "tarviiko sitä tussua hinkata aina?" Ja samat valittajat esim. mussuttavat herkkuja joka päivä. Jos joku "hinkkaa tussuaan jokapäivä" niin saa kermaperseiden vihat koska nauttii.
No ei kai kukaan pysty _täysin_ hiljaakaan olemaan??
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:13"]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHH!!!!!!
[/quote]
ooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhh!
Mitä ihmeen päiviräsäsiä tähän ketjuun on pesiytynyt? xD xD XD