Mitä biisiä Franz Ferdinandin Love illumination muistuttaa
Kommentit (17)
Eikö kukaan osaa sanoa tähän mitään?
Kuunteliko kukaan edes tuota biisiä? Muistuttaako se kenenkään muun mielestä jotain toista biisiä edes hämärästi?
Ooooo... Ihana tunnistustehtävä :). Tää oli mulle ennestään tuntematon biisi, kiitos, tykkään. Muistuttaa varmaan montakin muuta, mut mä tunnistin tuon pillisoolon (1.11) ...ihan kuin Sunrise Avenuen Fairytale gone bad.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:50"]Ooooo... Ihana tunnistustehtävä :). Tää oli mulle ennestään tuntematon biisi, kiitos, tykkään. Muistuttaa varmaan montakin muuta, mut mä tunnistin tuon pillisoolon (1.11) ...ihan kuin Sunrise Avenuen Fairytale gone bad.
[/quote]
Ei ollut tuo. Tuo oli liian mollivoittoinen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:56"]ZZ Top - Sharp Dressed Man?
[/quote]
Ei. En ollutkaan aikaisemmin kuullut tätä biisiä.
Ouuu. Haluisin auttaa mutta en osaa. Olen nimittäin kuunnellut tuon kappaleen niin monesti etten enää "kuule" muuta kuin sen. Jos sulla on älypuhelin niin lataa sellainen ohjelma kuin "Soundhound". Siihen voi hyräillä kappaletta ja se tunnistaa/ehdottaa sopivia.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 00:49"]Edu Kettunen - Kone älä hyydy?
No, ainakin vähän..:)
[/quote]
Ei. Liian hidas.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 00:57"]Ouuu. Haluisin auttaa mutta en osaa. Olen nimittäin kuunnellut tuon kappaleen niin monesti etten enää "kuule" muuta kuin sen. Jos sulla on älypuhelin niin lataa sellainen ohjelma kuin "Soundhound". Siihen voi hyräillä kappaletta ja se tunnistaa/ehdottaa sopivia.
[/quote]
Ei oo älypuhelinta :(
Tulee yks rock-klassikko mieleen, mutta en saa päähäni mikä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:04"]Kissin I was made for loving you?
[/quote]
Tää on jo jotain mitä etsin mutta ei ihan. Varsinkin tuosta Love illuminationin alusta tulee tunne, että tekee mieli pomppia ja joku toinen kipale antaa saman fiiliksen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 02:37"]Tulee yks rock-klassikko mieleen, mutta en saa päähäni mikä.
[/quote]
Niin just mut mikä?
Kissin I was made for loving you?
up