Onko specsaversin tv-mainoksen nainen valeafro?
Kommentit (64)
Eihän sillä ole edes kunnon afrokihara. Näyttää ihan normaalilta eteläeurooppalaiselta tai kenties latinalaisamerikkalaiselta.
Omalla lapsellani on melkein yhtä tiukka kihara, ja sukujuuret enimmäkseen Suomessa ja osin keski-Euroopassa.
Aivan ihana. Mikä naisen nimi on?
On kyllä todella ärsyttävä mainos. Se teennäisyys ja tekoreippaus. Sitten se tulee vielä joka mainoskatkolla.
Tosi nätti nainen hän kun olisi kauppaamassa laseja ostaisin vaikka tusinan:)
Onko hän suomalainen? Tietääkö kukaan kuka hän on?
Tiettävästi NS uusnainen eli syntynyt miehenä
Miksi toiseen rotuun haluavia katsotaan kieroon, mutta sukupuolilarppaajia ylistetään?
Tunnen kyllä parikin ihmistä joilla on vastaavat hiukset täysin luonnostaan ja ovat vaaleitakin. Minua ärsyttää enemmän se avustus ”mainos”, jossa lapsi on feikattu näyttämään huono-osaiselta/ongelmissa olevalta ja pyydetään lahjoituksia,
Ihan kaunis nainen, mutta väkisin tulee mieleen, että joku lesbo katsoo himoissaan sitä mainosta. Ja samaan aikaan minä surkea kiltti ujo luuserimies istun yksin kotona ilman naista.....
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaunis ja persoonallinen.
Olet siis rasisti.
Minua ärsyttää se, kun asun halkio on mainoksen alussa vasemman reiden kohdalla, mutta siinä pyllyllä pukkauskohdassa oikein reiden kohdalla. Todella tärkeää/törkeää.
Vaihdan välittömästi kanavaa havaitessani rodullistetun mainoksen enkä myöskään koskaan tule ostamaan noista liikkeistä mitään. Kuvottavaa nöyristelyä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on aivan ihana (nainen olen), pilke silmäkulmassa ja huumoria. Luulisi että joka mies rakastuu! Mies, yläpeukku jos tykkäät?!
MIEKKONEN XDDDDDDDDDDD v...u vauvapalstalla 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei ole tullut mieleen mutta ärsyttää se akka suunnattomasti joka kerta kun se mainos tulee. On vain jotenkin niin feikki.
Jaa että näyttelijä tekemässä suunniteltua ja harjoiteltua koreografiaa ei ole luonnollista käytöstä? Olipa yllättävä havainto. Olen kovin yllättynyt.
Välillä tuntuu että ihmiset valittaa silkan valittamisen ilosta vaikkeivat keksi mitään mistä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se, kun asun halkio on mainoksen alussa vasemman reiden kohdalla, mutta siinä pyllyllä pukkauskohdassa oikein reiden kohdalla. Todella tärkeää/törkeää.
Ehkä siinä on halkio molemmilla puolilla?
Tulen aina hyvälle mielelle, kun näen tuon naisen mainoksessa pyllistyksineen ja silmän iskuineen, afro kampaus sopii hänelle, myös vaimoni tykkää mainoksesta.
Oli nyt etnisyys mikä tahansa, kaunis on nainen
Ja sen takia täällä nälvittekin
Ehkä joku 1/4 tai vähemmän Afrikkalaista siinä naisessa. Luulisin.