Vaimo ehdotti eroa koska liittomme ei toimi.
Juttelimme asiasta keväällä ja vaimon ajatukset kuullessani tulin itsekkin siihen lopputulokseen että jos hön on näin ajatellut (arki tylsää, minun tekemisistä aina valittamista) niin prempi se on erota.
Nyt kun kerroimme asiasta lapsille niin he olivat tietty surullisia mutta pojat sanoivat heti että haluavat jäädä minun kanssa asumaan.
Ymmärrän että vaimolla on asiasta paha mieli, ja nyt hän haluaa perua eron.
Itse en pääse hänen sanoistaan yli enkä enää halua jatkaa liittoa.
Vaimolle on uusi asunto katsottu mutta silti hän väkisin änkeää ”takaisin kotiin” melkein joka päivä.
Miten tämän voisi hienovaraisesti ilmoittaa että sinulla on nyt oma uusi koti ja et ole tänne tervetullut joka päivä vaikka lapset ovatkin kotona. Tulee siis työpäiväni aikana tänne tekemään lapsille ruokaa tms. Tekosyy.
Kommentit (27)
Nainen keskenkasvuinen ja testailee. Heität ulos etkä anna hänen pelata testailupelejä.
Toivottavasti löydät paremman naisen pian.
Miksi et ole vaihtanut lukkoja? Ilmoita poliisille murrosta.
Huuuuutista vaan perhe- ja avioelämälle!
Tyypillinen somella päänsä sekoittanut nainen. Kuvittelee että muilla on asiat paremmin ja kuvittelee saavansa parempaa, sitten märisee ja pakittaa kun todellisuus valkenee.
Voithan ehdottaa vaimolle, että lapset voivat mennä syömään hänen luokseen. Ikävöi varmasti lapsiaan, kuitenkin sen varjolla kontroloi sinun elämää. Lukot vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Voithan ehdottaa vaimolle, että lapset voivat mennä syömään hänen luokseen. Ikävöi varmasti lapsiaan, kuitenkin sen varjolla kontroloi sinun elämää. Lukot vaihtoon.
Lapset ulos ja lukot vaihtoon. Elämä alkaa nyt.
Eikö asia ole ratkaistu. Nyt ei ole tylsää ja lapset saa olla kummankin vanhemman kanssa. Itse olet taas vapaa tekemään mitä huvittaa. Lopeta se miettiminen ja asian vatvominen ja elä hetkessä.
Viikko viikko systeemi lasten kanssa olemiseen ja kumpikin hoitaa lasten ruokailut omalla viikollaan.
Pelisäännöt selviksi.
Lapset voivat tavata äitiään hänen kotonaan/jossain muualla. Sinun kotisi ei ole enää jänen temmellyskenttänsä.
Hahaa, mun äiti teki tota. Tuli meille lupia kyselemättä "kokkaamaan ja hoitamaan lapsia" työpäiväni aikana.
Siitä kun kertoo täällä, saa yleensä jonkun sitkeästi inttämään, että meidän täytyy pitää verhot kiinni ja valot pois jne. Äidissä ei ole mitään vikaa. :DD
Kohta joku poistattaa tämän viesti, niin näille aina käy.
Ei vaimolla ole tänne avaimia, lapset päästvät sisään/pitävöt ovia auki kun ovat ulkona (omakotitalo)
En halua lapsille sanoa että äiti ei voi enää tulla tänne vaan haluaisin että vaimo itse ymmärtäisi olla tulematta.
Viikko-viikko systeemi meillä on mutta näin kesällä ollaan sovittu että lapset saavat myös halutessaan mennä äidin luokse kunhan vain ilmoittavat siitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Teet rikosilmoituksen, jos vaimo änkeää sisään. Ja haet lähestymiskieltoa jos toistuu. Tuo on poliisiasia ehdottomasti.
Näin kyvyttömiäkö aikuiset ihmiset ovat nykyään asioista keskustelemaan keskenään? Heti pitää uhkailla ja viedä asia viranomaisille. Tällaisen vuorovaikutusmallinko te lapsillenne haluatte antaa?
Naapurissa kävi vastaava. Lapset oli 6 ja 10- vuotiaat hrillä. Nainen oli levoton kulkijaluonne, eikä oikein sopeutunut perhe-elämään alun alkaenkaan. En tiedä hankkiko lapset vaan koska muillakin on vsi mikdi.
Ni, löysi uuden poikaystävän ja tuli ero. Lapset jäi miehelle. Poikaystävän kans meni tällä naisella sitten sukset ristiin ja alkoi kans tehdä tikusta asiaa miehen ja lasten kotiin. Teki jopa pihatöitä, joita ei koskaan aiemmin ollut tehnyt.
Mies sai tästä roikkumisesta tarpeekseen ja nsinen sai lähteä.
Toiset ei osaa päättää mitä haluava.
Ap, olen ollut samassa tilanteessa. Vaikka et haluaisi loukata, niin nyt on aika vetää selvät rajat. Joillekkin on vaikeaa ymmärtää mitä se ero käytännössä tarkoittaa. Sinä päätät kuka kodissanne on, oli se lasten äiti tai ei. Nyt ryhtiä ja sanot suoraan, että olette eronneet ja selvität mitä se sinulle tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaimolla ole tänne avaimia, lapset päästvät sisään/pitävöt ovia auki kun ovat ulkona (omakotitalo)
En halua lapsille sanoa että äiti ei voi enää tulla tänne vaan haluaisin että vaimo itse ymmärtäisi olla tulematta.
Viikko-viikko systeemi meillä on mutta näin kesällä ollaan sovittu että lapset saavat myös halutessaan mennä äidin luokse kunhan vain ilmoittavat siitä.
Ap
Ai nyt onkin viikko-viikko systeemi vaikka aluksi pojat jäivät sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai nyt onkin viikko-viikko systeemi vaikka aluksi pojat jäivät sinulle?
Kyllö, tulimme siihen lopputulokseen että kokeilemme viikko-viikko asumista ja jos se ei suju niin katsomme sitten uudelleen, pojat ovat kirjoilla minun kotonani mutta mielestäni on reilua että saavat nähdä myös äitiään yhtä paljon, ja tämä oli mhös äidin toive.
Ap
Teet rikosilmoituksen, jos vaimo änkeää sisään. Ja haet lähestymiskieltoa jos toistuu. Tuo on poliisiasia ehdottomasti.