IS: Seksihelle ja Sofia Ruusilan härski kuva
Onpas se nyt härskiä. Kyllä on lehdillä nyt aiheet vähissä!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288711676646.html?pos=ok-nln
Kommentit (26)
Miks se on pää kenossa joka kuvassa? Aivan alienin näköinen.
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo contour-meikki on aivan kamalan näköinen? Inspiraationa Kim Kardashianin megaphotoshopatut kuvat, todellisuus näyttää tältä: http://i.huffpost.com/gadgets/slideshows/222581/slide_222581_904482_large.jpg?1335401661
Oletteko te Sofiaa arvostelevat itse kauniimpia? Minä voin ainakin myöntää näyttäväni ihan petolinnun perseeltä Sofiaan verrattuna.
missä se on töissä jos toi on työasu
Ja noin ankanhuulet törröllään tuossakin.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:46"]
Oletteko te Sofiaa arvostelevat itse kauniimpia? Minä voin ainakin myöntää näyttäväni ihan petolinnun perseeltä Sofiaan verrattuna.
[/quote]
OLET SYÖMÄTTÄ, SALITREENIÄ, JÄTTISILKKARIT, BOTOXIA NAAMAAN JNE. TUO ON AIKA SIMPPELIÄ NYKYÄÄN NÄYTTÄÄ KAUNIILTA. PYSTYN TUOHON HELPOSTI ITSEKIN, MUTTA JÄTÄN NOI SILKKARILEIKIT MUILLE :)
Lehdet kirjoittaa siitä, mistä kansa on kiinnostunut. Että on ne uutisaiheet yleisölläkin vähissä, kun tämä on IS:n toiseksi eniten luettu uutinen tällä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:54"]
[/quote]
OLET SYÖMÄTTÄ, SALITREENIÄ, JÄTTISILKKARIT, BOTOXIA NAAMAAN JNE. TUO ON AIKA SIMPPELIÄ NYKYÄÄN NÄYTTÄÄ KAUNIILTA. PYSTYN TUOHON HELPOSTI ITSEKIN, MUTTA JÄTÄN NOI SILKKARILEIKIT MUILLE :)
[/quote]
Minulta löytyy nuo muut botoxia lukuunottamatta, mutta silti näytän hirveältä naamasta. Sitä ei hyvä kroppa pelasta.
[/quote]
En taatusti ole Sofiaa kauniinpi. En silti ymmärrä, miksi pitää melkein alasti keikistellä kaiken kansan edessä. Minä en tuollaisia kuvia itsestäni julkaisisi vaikka olisin maailman kaunein nainen. En yksinkertaisesti ymmärrä tuollaista itsekorostuksen tarvetta.
Toi naama on niin kamala entiseen verrattuna... Kroppa täyskymppi.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:46"]
[/quote]
En taatusti ole Sofiaa kauniinpi. En silti ymmärrä, miksi pitää melkein alasti keikistellä kaiken kansan edessä. Minä en tuollaisia kuvia itsestäni julkaisisi vaikka olisin maailman kaunein nainen. En yksinkertaisesti ymmärrä tuollaista itsekorostuksen tarvetta.
[/quote]
Ei sun tarviikkaan ymmärrää. :)
No onhan Sofia kuuma, heteronaisenakin täytyy sanoa että panisin.
Miksi ei vain voi olla oma itsensä eikä matkia liikaa Kimiä?
Toinen Kimi klooni on yhtä leikelty Sara Chafak.
Ärsyttää, kun Iltis koko ajan tyrkyttää silmille noita vähäpukeisten naisten kuvia. Milloin on muka jollakulla niiiiiin härskiä kuvaa, niukat bikinit, tiukka peppu tai timmi vatsa. En enää klikkaa noita auki. Mulle riitti.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:27"]No onhan Sofia kuuma, heteronaisenakin täytyy sanoa että panisin.
[/quote]
Samoin! :D Upea vartalo. Harvemmin tulee halu ottaa nainen alasti viereen peiton alle.
Hetero N29
Heteronainen tykkää mutta heteromies ei. Mitä tämäkin sitten kertoo ajasta
http://instagram.com/p/qJqyB5MP21/ musta paavikin löytyi sofian instasta