Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40v nainen, minkälaiset hiukset sinulla on?

Vierailija
05.07.2021 |

Mulla tulee vuoden päästä 40v täyteen ja ajattelin sitä ennen kasvattaa taas hiukseni puoliselkään saakka. Olis ihana taas pitää yöllä hiuksia nutturalla ja kun aamulla avaa, hiukset olis ihanan laineikkaat. 🥰

Tällä hetkellä on ihan oman väriset hiukset, mutta aattelin värjätä luonnollisen kullanruskean värisiksi hiukset. Ei niin paljon eroa mun omista hiuksista, mutta saisin vähän eloa ja kiiltoa mun kuontalooni. 🤗

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä keskuteluissako sitä lyhyttä tukkaa nelikymppisille vaaditaan, koska en ole sellaista suoraan keltään livenä kuullut vuosikymmeniin? Ja suurimmalla osalla tuntemistani nelikymppisistä on vähintään polkkatukka.

Enkä kyllä ymmärrä miten se lyhyt tukka olisi helpompi tai käytännöllisempi, koska lyhyet hiukset vaatii suurimmalla osalla aina laittoa, kun suomalaisilla tuppaa olemaan ohuehko ja lasimainen hius.

Vierailija
22/24 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se alkaa olla sitä ikää, että naiset leikkaavat kauniit kutrinsa sellaiseksi nipin napin olkapäille ulottuvaksi kananpyllyksi. Liittyy ikään kuten miehillä moottoripyörä 50-vuotiaana. Se vain on.

Näin mun kaveri just teki ja mä aattelin, et mä en ainakaan samanlaista tukkaa leikkauta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharat, mallina long bob eli olkapäille. Tummanruskeat luonnostaan, ei vielä harmaita. Isänpuolen suvussa ei ole harmaannuttu juurikaan, olen tainnut onnekseni periä nuo geenit. 

Vierailija
24/24 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt sellainen puoliselkään ulottuva, suora tukka joka laskeutuu oman painonsa takia päätämyöten kuin märkä tiskirätti, vaikka tekisi mitä. Eikä sitä muuten voi pitää yöllä nutturalla - kauhean epämukava on sellainen mötti niskassa nukkuessa ja aiheuttaa niskaongelmia takuuvarmasti (etkö ap muka muista,, jos sanot että ”taas”?).

Olen ajatellut leikkaavani sellaisen ”ei ihan hartioille asti” olevan polkan, jotta tähän saisi vähän kuohkeutta ja ryhtiä. En haluaisi enää näyttää tiskirätiltä. En vaan saa aikaiseksi kun parturiinmeno vaatisi covid-kuplan rikkomista.

Mä laitan nutturan niin ylös päälaelle, ettei se nukkumista haittaa, vähän nk Pikku Myy- nuttura. 🥰 ap