Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos yh pysyy mieluummin työttömänä kuin menee töihin ja valittaa kuinka hallitus leikkaa häneltä ja lapsiltaan, niin

Vierailija
03.02.2024 |

kannattaa alkaa miettiä että antaisiko lapsensa huostaan. Jokaisen meistä tulee elättää omat lapsensa työllään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jämpti näin. Myös muiden kuin lapsellisten on itse itsensä elätettävä. Loppuu se lusmuilu ja velan otto. Kohta ei ole lapsilla tulevaisuutta.

Vierailija
2/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin kuppaamasta veronmaksajia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisät olisivat tarvinnut alunperinkin laittaa vain määräaikaisiksi, eli kaksi vuotiseksi eikä työttömyyden pitkittyessä loputtomiin saataviksi.

Märinää nyt sitten aiheuttaa tietenkin kun niitä on alettu pitämään itsestäänselvyytenä.

Vierailija
4/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raha on sinulle tärkein arvo maailmassa, ota selvää huostaanoton kuluista.

Vierailija
5/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin kuppaamasta veronmaksajia!

Mä olen varmaan tehnyt enemmän töitä kuin sinä ikinä🤣

Tosin olin yh vain 3 vuotta mutta kuitenkin. Töissä joka päivä, en edes asumistukea saanut

Vierailija
6/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos kerrotte, että minne voin vaan mennä töihin? Tulenko tekemään teidän työt vai mitenkä? Olen yh ja en ole omasta halustani työtön. Jatkuvasti etsin töitä, mutta en niitä saa. Miten se tukien leikkaus auttaa saamaan sen työpaikan?

Vierailija
7/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö halua töihin vai rajoittaako yksinhuolto esimerkiksi työaikaa eikä siksi saa kokoaikatyötä? 

Vierailija
8/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hah! Olet elättänyt meidän perhettä jo vuosikymmenen ja tulet elättämään jatkossakin. Tavallaan sitä ennenkin, koska olen saanut palkkani verovaroista. Olemme myös säästäneet merkittäviä summia Kelan tuista, joilla turvaamme lasten opiskelun. Ei se helppoa ole ollut, kuukausibudjetti on laskettu aina toimeentulotuen suuruiseksi, olipa tuloja enemmänkin, loput säästöön. Itse olen pääsemässä työkyvyttömyyeläkkeelle ja tilanteeni kohenee.

Vierailija
9/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo töissä. Asumistuen leikkaus on siis vain leikkaus- työssäkäyvälle yh:lle, koska ansiotulovähennys poistuu. 

Vierailija
10/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jos kerrotte, että minne voin vaan mennä töihin? Tulenko tekemään teidän työt vai mitenkä? Olen yh ja en ole omasta halustani työtön. Jatkuvasti etsin töitä, mutta en niitä saa. Miten se tukien leikkaus auttaa saamaan sen työpaikan?

Tämä sinulle tulee pian selviämään ihan itsestään.

Vierailija
11/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jämpti näin. Myös muiden kuin lapsellisten on itse itsensä elätettävä. Loppuu se lusmuilu ja velan otto. Kohta ei ole lapsilla tulevaisuutta.

Kenellä se lusmuilu ja velanotto loppuu?

Vierailija
12/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se saa sinut yrittämään vielä kovemmin 

Vierailija
13/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta sun möyhyäminen ja sun arvot.

Vierailija
14/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta sun möyhyäminen ja sun arvot.

Veronmaksajia kiinnostaa

Vierailija
15/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on esimerkki syrjäytyneestä ja vähävaraisesta miehestä.

Voimattomassa kiukussaan ja turhautumisessaan, ap ei keksi muuta lohtua omaan surkeuteensa, kuin käydä niiden kimppuun, joiden ap arvelee olevan vielä häntä itseäänkin alisteisemmassa asemassa.

Oikea Mies puolustaa ja auttaa vähäosaisia lähimmäisiään, eikä rutise turhasta. Ap on koulupudokas ja vässykkä, joka piehtaroi omassa itsesäälissään.

Vierailija
16/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele sinne työterveyteen ja kerro mitä kirjoitit tänne niin saat lääkityksen pahaan oloosi.

Sitten voit taas iloisin mielin tehdä työsi ja kun olet paremmalla päällä saat myös palkankorotuksen ja olet taas iloinen veronmaksaja. Jaksuhaleja

Vierailija
17/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla yksi tukitasoa määräävä asia se, että se pitää saada yksinhuoltajille sen verran ylös, että jos pieniä lapsia on useampi, ne hoituvat kotona. Tulee halvemmaksi kuin järjestää päivähoito. Että jos nyt raha niin tärkeää on, ehkä tämänkin voisi ottaa huomioon.

Vierailija
18/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa ei vaan saa töitä, vaikka yrittävät. Ihmisten pitäisi nyt tajuta lähteä myös merta edemmäs kalaan - ennenkin on lähdetty työn perässä esim. Australiaan, Amerikkaan ja Ruotsiin, kun Suomesta ei ole työtä saanut.

Nykyään ei ole edes syytä jäädä Suomeen, Suomi on menettänyt tai menettämässä kaiken sen mikä täällä on ollut hyvin, vaikka puhdas ilma ja turvallisuus vielä onkin ok. 

Varsinkin lasten kannattaa lähteä kun kasvavat aikuisiksi, ei heillä ole mitään velvollisuutta jäädä tänne huolehtimaan alati kasvavista vanhenevista ikäluokista, varsinkaan niistä jotka eivät ole tehneet omia jälkeläisiä eli istuttaneet puuta tai useampia puita. 

Se on vaan kylmä fakta, että tällä menolla 2070 luvulla tilanne on tämä: lasten määrä on romahtanut 40% ja ikääntyneen väestön määrä kasvanut kaksinkertaiseksi. Velojen kannattaa pitää itsensä erityisen hyvässä kunnossa, eli älkää päästäkö itseänne lihomaan, kuntoilkaa säännöllisesti, huolehtikaa aivoterveydestänne jne.

Rahakaan ei auta siinä vaiheessa, kun ihmisiä teidän tarpeisiinne _ei vain ole_. 

Vierailija
19/19 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi