Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jakaako kukaan oikeasti koskaan av keskusteluja twitteriin tai faceen

Vierailija
08.07.2014 |

?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaan sitä, että mua ainaki vaan pelotttaa, että vahingossa jaan noiden ylhäällä olevien nappien takia :D

Vierailija
2/5 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jakaa. Tosin en muista onko av:lla nyt ollut niin hauskoja sinä aikana kun olen facessa ollut.

Mutta ei mun tarvitse esittää mitään muuta kuin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jaon vahingossa. Keskustelu oli joku "mitä ostit tänään kaupasta", ettei onneksi sen pahempi. Poistin kyllä sen heti kun huomasin.

Vierailija
4/5 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:37"]Voisin jakaa. Tosin en muista onko av:lla nyt ollut niin hauskoja sinä aikana kun olen facessa ollut.

Mutta ei mun tarvitse esittää mitään muuta kuin olen.

[/quote]

Kyllä minäkin voisin hauskoja keskusteluja jakaa, pelkään, että jaan joitakin noloja keskusteluja.

Vierailija
5/5 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:36"]Siis meinaan sitä, että mua ainaki vaan pelotttaa, että vahingossa jaan noiden ylhäällä olevien nappien takia :D

[/quote]

Sama täällä! :D

Onkohan tuossa muuten mitään "haluatko jakaa tämän" tai jotain muuta vastaavaa, vai jakaako se suoraan jos siihen vahingossa osuu? Kauhea ajatus, että jakaisin jonkun nolon keskustelun facebookiin. :D

Vastauksena alkuperäiseen kyaymykseen; kaveri jakaa aina välillä hauskoja ketjuja fbssä.