Jakaako kukaan oikeasti koskaan av keskusteluja twitteriin tai faceen
Kommentit (5)
Voisin jakaa. Tosin en muista onko av:lla nyt ollut niin hauskoja sinä aikana kun olen facessa ollut.
Mutta ei mun tarvitse esittää mitään muuta kuin olen.
Kerran jaon vahingossa. Keskustelu oli joku "mitä ostit tänään kaupasta", ettei onneksi sen pahempi. Poistin kyllä sen heti kun huomasin.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:37"]Voisin jakaa. Tosin en muista onko av:lla nyt ollut niin hauskoja sinä aikana kun olen facessa ollut.
Mutta ei mun tarvitse esittää mitään muuta kuin olen.
[/quote]
Kyllä minäkin voisin hauskoja keskusteluja jakaa, pelkään, että jaan joitakin noloja keskusteluja.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:36"]Siis meinaan sitä, että mua ainaki vaan pelotttaa, että vahingossa jaan noiden ylhäällä olevien nappien takia :D
[/quote]
Sama täällä! :D
Onkohan tuossa muuten mitään "haluatko jakaa tämän" tai jotain muuta vastaavaa, vai jakaako se suoraan jos siihen vahingossa osuu? Kauhea ajatus, että jakaisin jonkun nolon keskustelun facebookiin. :D
Vastauksena alkuperäiseen kyaymykseen; kaveri jakaa aina välillä hauskoja ketjuja fbssä.
Siis meinaan sitä, että mua ainaki vaan pelotttaa, että vahingossa jaan noiden ylhäällä olevien nappien takia :D