Jos miehesi ei halua seksiä, mikä on yleisin selitys?
Olisi kiva kuulla miesten "tekosyitä" tai oikeita syitä seksistä kieltäytymiselle!
Meillä on yleisin syy väsymys. Joskus taas syynä on joku kipeä kohta vehkeessä tms.
Kommentit (12)
Siitä on 11 vuotta, silloin syy oli että olo on vetämätön ja pitäis varmaan laihduttaa (kumpikaan meistä ei ollut ylipainoinen, joten tuntui tekosyyltä).
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:15"]
Olisi kiva kuulla miesten "tekosyitä" tai oikeita syitä seksistä kieltäytymiselle!
Meillä on yleisin syy väsymys. Joskus taas syynä on joku kipeä kohta vehkeessä tms.
[/quote]
mitä se sua valaisee kuulla tekosyitä? et varmaan ymmärrä asiasta yhtään enempää sen jälkeen.
dead tired. jos on pahasti univajetta niin aivot huutaa unta.
vaimo haisee pahalle.
ei romantiikkaa tai esileikkejä. mies ei ole panokone jolla seisoo käskystä.
epäseksikäs nainen, iloton, huumorintajuton, epäystävällinen huutaja ja nalkuttaja. läskiä paljon...
iloinen, positiivinen, halaava, pussaava hyväntuoksuinen nainen saa seksiä.
Väsymys. Nykyään miehellä on kilpirauhaslääkkeet, ja pari kuukautta ollut myös reumalääkkeet jotka ovat varsinaista myrkkyä.
Mies ei ole koskaan ollut kauhean innokas seksin suhteen, ja hän on 30 vuotta tehnyt vuorotyötä, niin sekin kyllä selittää ikuista väsymystä. Miehellä on tietyt rutiinit joita suorittaa joka päivä, uskon että hän ei oikeasti jaksa mitään muuta.
Ei ole ikinä keksinyt tekosyytä tai oikeatakaan syytä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:33"]dead tired. jos on pahasti univajetta niin aivot huutaa unta.
vaimo haisee pahalle.
ei romantiikkaa tai esileikkejä. mies ei ole panokone jolla seisoo käskystä.
epäseksikäs nainen, iloton, huumorintajuton, epäystävällinen huutaja ja nalkuttaja. läskiä paljon...
iloinen, positiivinen, halaava, pussaava hyväntuoksuinen nainen saa seksiä.
[/quote]
Mulla jää seksit kokonaan saamatta hos pyydän että eikö halita edes vähän ennen. Vastaus on vaa et no mä halaan sua samalla. Ainoa kun meillä halaa tai pussaa oon minä, ainoo kun koskee toisen alapäähän jollakin muullakin kuin värkillä oon minä eli oon ainoo ku hiplaa, ottaa suihin, runkkaa, kostuttaa. Ainoo kun koskee omaan pilluunsa miehen kullin lisäks (sitäki iha liia harvoin).
Mun 'mies' täyttää kohta 21 ei harrasta muutakun kalastusta, syksyllä alkaaa opinnot ja nyt on kesätöissä 7-16 joka päivä, kuulemma katselee kun muut tekee ja on siis päivisin ja iltasin liian väsynyt seksiin, kalastus tai tietokone kyllä kelpaavat. VITUTTAA YLI KAIKEN! Oon yrittäny puhuu mut sit oon vaa joku vitun muna himone lutka ym. Ei mulla oo mielessä muu kuin seksi, en tekis muuta ku panisin, hänen mielestään.
11 jatkaa vielä sen verran et oon just laihduttanu 10kg. 65->55 kg ja turposin e pilleriestä jotka mieheni halusi. Vaihdoin ehkäsylaastariin ja kymmenen kiloa lähti. Kauaa en jaksa enää olla positiivinen ja olla nalkuttamatta.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:15"]Olisi kiva kuulla miesten "tekosyitä" tai oikeita syitä seksistä kieltäytymiselle!
[/quote]
En ole mies, mutta meilläkin yleensä syy on se, että on väsy.
Sama, en jaksa oon ihan poikki. Muna kipee edellisestä panosta.