Sanoin että me mennään kaverin mökille ja nyt vaimo pakkaa innoissaan. Kutsu ei koskenut häntä.
Miten sanoa ettei vaimo pääse mukaan ilman taas vuoden kestävää draamaa?
Kaverini kertoi että siellä odottaa yllätys.
Arvaan kyllä mitä.
Kommentit (28)
Järjestä itse yllätys kaverillesi ja ota vaimo mukaan! Kaikki ovat siellä mökillä iloisesti yllättyneitä.
Miksi ei voi suoraan sanoa vaimolle mikä on kuvio. Meilläkin mies lähtee kaveriporukan kaa mökille, ei kyllä tee mieli lähteä mukaan. Mutta tässä tilanteessa pitäisi vaimollekin järjestää jotain. Naisilla kun ei ole niin tapana kokoontua keskenään mökille.
Opettele ilmaisemaan itseäsi niin selkeästi, että ei jää mitään arvailujen ja tulkinnan varaan.
Aloitus kuulostaa siltä, että se ylläri paikalla on joko 200 litraa kossua tai paljastissisiä naisia valmiina sänkyyn.
Miksi edes jaksan vastata tällaiseen aloitukseen. En tiedä. Varmaan samasta syystä kuin naiset menee ap:n kaltaisen miehen kanssa naimisiin.
Ihmiset ottakaa jotain vastuuta siitä pariutumisestanne. Jos on silmälaput päällä niin saa sitä kakkaa kerta toisensa jälkeen.... *itkee*
Vierailija kirjoitti:
Tänne oli kuitenkin aikaa tulla asiasta kertomaan.
Niinhän ne naisetkin tulevat raportoimaan kaikista miesten tekemisistä tänne.
Olet varmasti minun ex joka antoi ymmärtää että olemme yhdessä lähdössä firman juhliin kunnes sitten lähtö päivänä ilmoitit ettei kutsu koskenut minua. Silleen ,että kiva kiitos.
Jos puhut "me" tarkoitat te eli sinä ja puolisosi.
Jos puhut "minä" tarkoitat itseäsi.
Taisit siis itse mokata koko homman.
Mistä näitä trolleja sikiää?