Olen ihannenainen. Haluatko kysyä minulta jotakin? :)
Kaikki tasapainossa ja ymmärrän sen, olen asiasta kiitollinen ja elämääni hyvin tyytyväinen.
Kommentit (32)
Lapsellista, kukaan järkevä aikuinen ei tälläisiä aloituksia tehtaile tänne.Moni voi kylläkin pitää itseään ihan kivana tyyppinä muttei mitenkään parempana.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:55"]
Oletko missä mielessä ihanne, ulkonäkö, luonne, älykkyys, palvelualtis, hyvä koulutus...vai kaikki nämä
[/quote]
No olen aika lailla sopivan kokoinen, pitkä ja paksu tukka, olen saanut hyvät geenit ulkonäöllisesti. Harrastan paljon liikuntaa ja muita harrasteita, tapaan ystäviä ja kysyn usein heidän kuulumisiaan, hoidan heidän lapsiaan ja olen muutenkin tukena. Mielestäni arvomaailmani on aika terve, olen suvaitsevainen ja tasa-arvoisuutta kannattava. Teen hyväntekeväisyyttä niin työtä tekemällä kuin taloudellisin lahjoituksin, toimin usein vertaistukena omien entisten ongelmieni kanssa vastaavalla tavalla nyt kamppaileville. Naisten kanssa tykkään tehdä naisten juttuja ja jutella ja juoruilla, miesten kanssa en hienostele. En pelkää fyysistä työtä ja pyrin olemaan itsenäinen monilta osin. Mitäs nyt vielä, olen maisteritason ihminen, KTM. Teen työtä minusta hyviä eettisiä arvoja ajavassa yrityksessä. Minulle tärkeämpää on olla hyvä vaimo ja äiti, hyvä läheinen ja työ on lähinnä väline toimia yhteiskunnalle hyödyllisenä ja itsensä elättävänä kansalaisena. :)
ap
[/quote]
Jos ajattelisit itsestäsi noin, sun ei tarvitse sitä tulla mammapalstalle kirjoittamaan.
Tämä nimenomaan ei ole tervettä.
Toivon että saat hyväksyntää mieheltäsi ja ystäviltäsi joita niin kovasti autat, ettei sinun tarvitse sitä täältä tulla hakemaan.
Teoriassa kuulostat kivalta tyypiltä, mutta kun ihminen tekee hyväntekeväisyyttä ja alkaa sillä kehuskelemaan, siitä on pyytentön hyväntekeminen kaukana, vaan hyvää tehdää vain että saisit kehuja ja huomiota sillä että olet niin hyvä ihminen.
Oikeasti hyvää tekevät voivat tehdä hyvänsä ihan ilman että siitä kukaan tietäisi mitään.
Kysyn siis sinulta, että jos olet kerran kaikkia noita asioita mitä itsestäsi kerrot, miksi ihmeessä haet hyväksyntää mammapalstalla?
Vaikutat ylimieliseltä. Se ei taida lukeutua ihannanaisen ominaisuuksiin.
Ihmiset pitävät eri asioista ja ihmisistä.
Mun mies ei sinusta niin innostuisi, mutta minä voisin haluta sinut ystäväkseni.
Miksi minä olen ylimielinen? Minusta aika usea ihminen voisi olla onnellinen hyvästä elämästään ja tilanteestaan, etenkin jos asiat ovat niin hyvin, että kykenee olemaan muille avuksi! Minä ainakin nautin siitä. Terve itsetunto ei kai ole oikein ihanne suomalaisten keskuudessa, mutta miksi minun pitäisi olla pahalla mielellä jos koen eläväni aika kivasti sekä läheisiäni että itseäni kohtaan? :)
Sanoinkin, että olen kai usealle joku ihannenainen mutten tietenkään kaikille. En tietenkään miellytä kaikkia ja en minä heitäkään tuomitse, jotka eivät minusta yhtään pidä.
Mutta minä pidän ihmisistä ja elämästä. :)
Tuo sinun pitkä selitys itsestäsi kuulosti niin tavalliselta ja tylsältä, etten osaisi olla kaltaisestasi mustasukkainen. "Täydellisen näköisiä" löytyy mielestäni paljon, persoonallisuus on jotain parasta, aivan toista luokkaa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 19:43"]
Tuo sinun pitkä selitys itsestäsi kuulosti niin tavalliselta ja tylsältä, etten osaisi olla kaltaisestasi mustasukkainen. "Täydellisen näköisiä" löytyy mielestäni paljon, persoonallisuus on jotain parasta, aivan toista luokkaa.
[/quote]
Lisään vielä, T. nainen 21 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:55"]
Oletko missä mielessä ihanne, ulkonäkö, luonne, älykkyys, palvelualtis, hyvä koulutus...vai kaikki nämä
[/quote]
pakko sanoa, ettet ole ainakaan minun ihannenaiseni.
No olen aika lailla sopivan kokoinen, pitkä ja paksu tukka, olen saanut hyvät geenit ulkonäöllisesti. Harrastan paljon liikuntaa ja muita harrasteita, tapaan ystäviä ja kysyn usein heidän kuulumisiaan, hoidan heidän lapsiaan ja olen muutenkin tukena. Mielestäni arvomaailmani on aika terve, olen suvaitsevainen ja tasa-arvoisuutta kannattava. Teen hyväntekeväisyyttä niin työtä tekemällä kuin taloudellisin lahjoituksin, toimin usein vertaistukena omien entisten ongelmieni kanssa vastaavalla tavalla nyt kamppaileville. Naisten kanssa tykkään tehdä naisten juttuja ja jutella ja juoruilla, miesten kanssa en hienostele. En pelkää fyysistä työtä ja pyrin olemaan itsenäinen monilta osin. Mitäs nyt vielä, olen maisteritason ihminen, KTM. Teen työtä minusta hyviä eettisiä arvoja ajavassa yrityksessä. Minulle tärkeämpää on olla hyvä vaimo ja äiti, hyvä läheinen ja työ on lähinnä väline toimia yhteiskunnalle hyödyllisenä ja itsensä elättävänä kansalaisena. :)
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:36"]
Kaikki tasapainossa ja ymmärrän sen, olen asiasta kiitollinen ja elämääni hyvin tyytyväinen.
[/quote]
En halua kysyä sinulta mitään. Sorry. :)
Tänne ei KTM tason maisterit tuollaisia tekstejä suolla, sorry vaan.
Joku epätoivoinen feikki yrittää saada huomiota ja koettelee ihmisten ärsytyskynnystä. Näitä kirjoituksia "olen parempi kuin muut" ropisee tänne aika ajoin, heh.