Olen ihannenainen. Haluatko kysyä minulta jotakin? :)
Kaikki tasapainossa ja ymmärrän sen, olen asiasta kiitollinen ja elämääni hyvin tyytyväinen.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:37"]
Jaa. Kenen ihannenainen?
[/quote]
Keskimääräisesti useimman miehen. Mutta kai eniten oman mieheni tietysti. :)
ap
Kirjoitatko runoja?
[/quote]
Harvoin.
ap
Kirjoitatko runoja?
[/quote]
Harvoin.
ap
Oletko missä mielessä ihanne, ulkonäkö, luonne, älykkyys, palvelualtis, hyvä koulutus...vai kaikki nämä
Ai että olet oikein oman miehesi ihannenainen? Onko miehesi sellainen sairas läskifetisisti?
Mutta, ap, et millään voi olla kaikkien ihannenainen. Sinun pitäisi olla samanaikaan muodokas ja hoikka, viisas ja bimbo, tumma ja vaalea, päättäväinen ja myötäileväinen, vanha ja nuori, lapsirakas ja lapseton, hyvä ja huono kokki... Ihannenaisia on täsmälleen yhtä monta kuin on näitä naisia ihailevia ihmisiä. Joten MITEN voit olla näitä kaikkia?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:45"]
Ootko ym?
[/quote]
Enpä uskoisi. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:55"]
Oletko missä mielessä ihanne, ulkonäkö, luonne, älykkyys, palvelualtis, hyvä koulutus...vai kaikki nämä
[/quote]
No olen aika lailla sopivan kokoinen, pitkä ja paksu tukka, olen saanut hyvät geenit ulkonäöllisesti. Harrastan paljon liikuntaa ja muita harrasteita, tapaan ystäviä ja kysyn usein heidän kuulumisiaan, hoidan heidän lapsiaan ja olen muutenkin tukena. Mielestäni arvomaailmani on aika terve, olen suvaitsevainen ja tasa-arvoisuutta kannattava. Teen hyväntekeväisyyttä niin työtä tekemällä kuin taloudellisin lahjoituksin, toimin usein vertaistukena omien entisten ongelmieni kanssa vastaavalla tavalla nyt kamppaileville. Naisten kanssa tykkään tehdä naisten juttuja ja jutella ja juoruilla, miesten kanssa en hienostele. En pelkää fyysistä työtä ja pyrin olemaan itsenäinen monilta osin. Mitäs nyt vielä, olen maisteritason ihminen, KTM. Teen työtä minusta hyviä eettisiä arvoja ajavassa yrityksessä. Minulle tärkeämpää on olla hyvä vaimo ja äiti, hyvä läheinen ja työ on lähinnä väline toimia yhteiskunnalle hyödyllisenä ja itsensä elättävänä kansalaisena. :)
ap
Mitä kvanttimekaniikan tulkintaa kannatat?
-epäihanteellinen mies
Tytöt käyttävät hymiöitä, ihannenainen osaa ilmaista itseään ilmankin.
Tiedätkö mitä? Niin olen minäkin. :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:55"]
[/quote]
No olen aika lailla sopivan kokoinen, pitkä ja paksu tukka, olen saanut hyvät geenit ulkonäöllisesti. Harrastan paljon liikuntaa ja muita harrasteita, tapaan ystäviä ja kysyn usein heidän kuulumisiaan, hoidan heidän lapsiaan ja olen muutenkin tukena. Mielestäni arvomaailmani on aika terve, olen suvaitsevainen ja tasa-arvoisuutta kannattava. Teen hyväntekeväisyyttä niin työtä tekemällä kuin taloudellisin lahjoituksin, toimin usein vertaistukena omien entisten ongelmieni kanssa vastaavalla tavalla nyt kamppaileville. Naisten kanssa tykkään tehdä naisten juttuja ja jutella ja juoruilla, miesten kanssa en hienostele. En pelkää fyysistä työtä ja pyrin olemaan itsenäinen monilta osin. Mitäs nyt vielä, olen maisteritason ihminen, KTM. Teen työtä minusta hyviä eettisiä arvoja ajavassa yrityksessä. Minulle tärkeämpää on olla hyvä vaimo ja äiti, hyvä läheinen ja työ on lähinnä väline toimia yhteiskunnalle hyödyllisenä ja itsensä elättävänä kansalaisena. :)
ap
[/quote]
Kuulostaa ainakin minun käsitykseni mukaan ihannenaiselta. Ulkonäkö on vain kuorta muitakin ominaisuuksia pitää olla.
Jaa. Kenen ihannenainen?