hemmetti, meidän 2½ vuotta vanhaan kylppäriremonttiin
on kattopaneleiden maalaus alkanut hilseilemään. Eli on laitettu vääränlaista panelia, joka ei kestä kosteutta. Kai sitä vaan itse joutuu maksamaan uudet panelit ja niiden asennuksen... Harmittaa.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 10:51"]
Tai ehkä siellä ei ole ilmanvaihto kunnossa??
[/quote]
Vanhoissa paneleissa ei mitään vikaa vaikka oli 20 vuotta vanhat. Ilmanvaihto toimii tiettävästi ihan ok, koska peili aukeaa huurusta nopeaan suihkun jälkeen.
Pitää siis uusia paneelit, ei käy sitten maalin poisto ja uudellen maalaus. Noh, kuka laittaa rahansa ja minne.
Olisikohan mitenkään mahdollista, että se maali on vääränlaista. Kuivan tilan maali ei sovellu kosteaan tilaan.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 10:54"]
Pitää siis uusia paneelit, ei käy sitten maalin poisto ja uudellen maalaus. Noh, kuka laittaa rahansa ja minne.
[/quote]
No en minä tiedä, ei meillä ole mitään työkaluja kotona eikä kukaan osaa itse tehdä. Kai ne voi maalata uudellenkin, on ollut valmiiksi maalatut alunperin. ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 10:55"]
Olisikohan mitenkään mahdollista, että se maali on vääränlaista. Kuivan tilan maali ei sovellu kosteaan tilaan.
[/quote]
Näin luulen ainakin itse, että asia on. ap
No soitin sitten äsken asennusfirmalle, siitä samasta materiaalista on tullut muualtakin valituksia, joten materiaalivika. Ei meidän eikä heidän. Tulevat vaihtamaan katonpaneloinnin ilmaiseksi =) Joskus näinkin.
Tai ehkä siellä ei ole ilmanvaihto kunnossa??