Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas minkä läävän keskellä lapset elää

Vierailija
08.07.2014 |

Facebookissa Onko sinulla Suomen kaamein keittiö? nimisessä ryhmässä tuo josta nyt kovasti kohistaan, kurkatkaa. Miksi valitetaan että tarvittais uusi keittiö kun ei voida edes siivota???!! P*skavaipat ja kaikki tiskipöydällä, aamen

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki kiitos

Vierailija
42/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaisia kuvia uskaltaa laittaa nettiin, kun tietää kuinka herkästi nykyään joku tekee lastensuojeluilmoituksen? Minä ainakin olisin ensin siivonnut ja sitten ottanut kuvat, kyllä noista kalusteista jo huomaa, että keittiö olis remontin tarpeessa vaikkei tuota kaikkea paskaa kuvassa olisikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin kuin joku oli kirjoittanut; kaaos näyttää jatkuvan muuallekin. Mä kun luulin, että meillä on sotkuista tällä hetkellä. Toivon todella, että oikeasti tuo on vain jokin tahalteen tehty kisaa varten. Ei kenenkään pitäisi elää tuollaisessa. :(

Vierailija
44/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt kaaos mutta aika liiottelua joku ls-ilmoitus. Jotkut vaan ovat epäkäytännöllisiä ja sotkuisia mutta ei se kerro siitä, ovatko hyviä ja läsnäolevia vanhempia. Tuttavani kertoi, ettei ehdi lainkaan leikkiä lastensa kanssa, sillä kaikki aika menee siivoamiseen. Minä kerroin, etten ehdi siivota, kun kaikki aika menee lasten kanssa leikkimiseen. Valintoja.

Vierailija
45/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt kaaos mutta aika liiottelua joku ls-ilmoitus. Jotkut vaan ovat epäkäytännöllisiä ja sotkuisia mutta ei se kerro siitä, ovatko hyviä ja läsnäolevia vanhempia. Tuttavani kertoi, ettei ehdi lainkaan leikkiä lastensa kanssa, sillä kaikki aika menee siivoamiseen. Minä kerroin, etten ehdi siivota, kun kaikki aika menee lasten kanssa leikkimiseen. Valintoja.

Vierailija
46/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.facebook.com/events/800093420010790/

Aivan kamalan näköistä... 

Vierailija
47/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 10:25"]

[/quote]

Joo, mutta haloo! Kyllä ne lapset osaa olla hetken myös keskenään, ei niitä tarvitse koko ajan viihdyttää. Kyllä aikuisella pitää sen verran järkeä olla, että kodin pystyy siivoamaan. 

Vierailija
48/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 10:25"]

[/quote]

Olen kanssasi pitkälti samaa mieltä, mutta kaikki eivät ole. Ja jos sellainen joka ei ole, päättää olla sitä mieltä, että lastensuojeluilmoitus on paikallaan tuollaisen epähygienian takia, se tekee sen ilmoituksen, ja loppu on ihan tuurista kiinni. Se sossu voi olla ilmoittajan kanssa samoilla linjoilla, eikä siinä auta, vaikka olisit miten läsnä ja lasten kanssa, kun epähygienia todetaan vakavaksi uhaksi lapsen terveydelle.

Vierailija
49/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt NIIN paha ollut, kuin kommenteista ois voinut päätellä.

Vierailija
50/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fakta on, että jos käyttää puolisen tuntia päivässä järjestelyyn ja siivoiluun, koti on aika mukavassa ja kohtuullisen siistissä kunnossa. Joten ajanpuute ja "valinnat" on turhaa selittelyä. Ja huom, meillä on iso koira ja kaksi leikki-ikäistä....

Vierailija
51/53 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tuossa on nyt muu ongelma kuin pieni keittiö...hiusväri hellan päällä ym. järkkyä ja vaarallista, lehdet lattialla muissakin huoneissa jne. kertoo siitä, että on elämänhallinnassa ongelmia!

Japanissa on neliö x neliö-kokoiset keittiöt, kummasti vaan mahtuu sinne siististi tavarat!

Vierailija
52/53 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:58"]Perhe jossa myös isä ja esim 2 teini-ikäistä. Ei äidin tarvi kaikkea tehdä. Mies myös imuroimaan, lapset siivoo omat huoneet jos on, jokainen pitää vessan siistinä, astiat kantaa koneeseen, ensiksi tietenkin huuhtelee. Vuorot kuka pöydän siivoo jne.

[/quote]

Oishan se ihana, jos muutkin teinit osallistuis välillä. Mun perheessä on mun lisäksi kolme teini-ikäistä ja yks ala-asteella oleva, äiti aina töissä ja minä se ylläpidän mei kotia..

No enpä pidä enää pitkään kun muutan alkuvuodesta omilleni, en ole täysi-ikäinen vielä silloin mut on juttuja, ja jätän noi keskenään pärjäämään. Olen saanut tarpeekseni. Kohta kymmenen vuotta on pitänyt huolto siivouksesta, kun olen yksinkertaisesti ollut ihan liian kiltti ja tyhmä.

Vierailija
53/53 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 14:36"]

Ja kukaan ei vissiin lukentu kommentteja loppuun? Alempana näkyi olevan kuvia, missä oli ihan inhimillisessä kunnossa.

[/quote]

no tottakai kun se siivos heti kun ihmiset järkytty ja kommentoi sitä sotkua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän