Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatteko miehenne katsoa jalkapallon mm-kisoja?

Vierailija
08.07.2014 |

Meillä menee televisio kiinni kello kymmenen viimeistään eikä miehellä ole kahta sanaakaan siihen yöt on nukkumista varten eikä television katselua !!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei kukaan ole oikeasti noin säälittävä mitä ap kertoo olevansa.

Minulla ei ole miestä mutta jos olisi katsoisimme yhdessä, nyt katson yksin joskus lapsen kanssa.

Vierailija
22/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu huhu tunnen erittäin paljon sääliä miehiänne kohtaan. Tosin taitaa olla lassukoita koko porukka kun ei sano sanaakaan vastaan aidot miehet laittavat aina kerran neljässä vuodessa kaiken jalkapallon edellen kuukauden selipatti ei tunnu missää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhanbtuollaiseen suostuva mieskin kieltämättä melko sairas.

Vierailija
24/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 08:57"]Itsekin katson kaikki matsit. Väliajalla ehtii miehen kanssa vaikka pikaisesti naida napsauttaa. Pelipaidat vaan lentelevät.

Ämmät jotka eivät ymmärrä futiksen päälle ovat tympeitä.

[/quote]

Näin meilläkin. Pelin ollessa kesken on kädet kuitenkin vapaana, ja puoliajalla voi siirtyä itse aktiin.

Vierailija
25/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 08:26"]

Meillä menee televisio kiinni kello kymmenen viimeistään eikä miehellä ole kahta sanaakaan siihen yöt on nukkumista varten eikä television katselua !!

[/quote]

Minä  haluaisin tavata sinut. Millä sinä onnistut määräämään muiden ihmisten tekemisiä? Joko sinä tai miehesi olette hyvin erikoisia tapauksia.

Muuten en ollenkaan epäilisi, että av-mamma ei kieltäisi miestään ja lapsiaan katsomasta jalkapalloa ja formuloita, mutta että kymmeneltä nukkumaan ...

Meillä ei katsota jalkapalloa muutenkaan, ja hyvin harvoin mitään telkkarista kymmenen jälkeen, tai yhdeksen. Meillä on parempaakin tekemistä, eilen käytiin kalassa ja sen jälkeen saunassa.

Vierailija
26/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneksi ymmärtänyt valita miehen jota penkki urheilu ei kiinnosta lainkaan. Meillä käytetään aika paremmin

Vierailija
27/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 09:29"]

Olen onneksi ymmärtänyt valita miehen jota penkki urheilu ei kiinnosta lainkaan. Meillä käytetään aika paremmin

[/quote]

Suosittelen, että käytätte aikaanne oikeinkirjoituksen opettelemiseen.

Vierailija
28/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan katsoa kun katson itsekkin. Ehkä jotain alkustudioita ei aina katsota jos tulee jotain muuta. Lätkää katson enemmän minä jos pelit on aamulla, kun olen aamuvirkku ja mies ei.

Vierailija
29/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua asiaasta miehesi kanssa. Jos ei auta niin osta vibraattori.