Phil and teds e3 doublea EU:n alueelta?
Osaisiko joku kertoa saako Phil and teds - rattaita tilattua nettikaupasta EU:n alueelta?
Olen viehääntynyt kovasti kehuttuihin e3-rattaisiin double-istuimella. Muutama päivä sitten näin samaiset rattaat Helsingin keskustassa, mutten saanut suutani avattua ja kysyttyä mistä ne on ostettu.
Uudesta Seelannista niitä saisi tilattua, mutta toimitushinta on 120 ¿ luokkaa. Rattaat maksavat alle 500 ¿. Siihen tulisi vielä tulli päälle, jota en ole laskenut, mutta saattaa olla 22% luokkaa.
Vastauksina kiitollisina: Hupsumuksu
Kommentit (83)
Tarkoitus on että se vauva on vaakatasossa siellä ja silloinhan sen muovisuojan tarratkin ovat kohdillaan. Kuuma siellä kyllä meidänkin vauvalle tuli jo aiemmin keväällä, en enää pitäisi muovia edessä että ilma kiertäisi, meillä jo kyllä molemmat istuvat. Muutenkin laitoin aika vähän vaatteita vauvalle ja enemmän sitten peitettä, jonka sai kätevämmin poistettua kun meni sisätiloihin tai bussiin tms.
Vihdoin saisi Saksastakin tilattua P&T:t. Pingpongista double-istuimella ja cocoon-kantokassilla varustettuna rattaat tulisivat maksamaan 655,-. Brittien kaupan pakettiin verrattuna lasku tulisi useita kymppejä kalliimmaksi eikä kauppaan kuulu sadesuojaa. Pingpongilla ei näytä olevan tuplavarustuksiin sopivaa sadesuojaa edes myynnissä.
Meillä on käytössä rataspakettiin kuulunut täysmuovinen sadesuoja. Hyvin se on asiansa ajanut, vaikka meneekin sisältä huuruun, jos sataa kovasti.
Oletteko jo testanneet miten se käyttäytyy pakkasessa?
Mua on alkanut ärsyttää se muovinen läppä, joka on vauvaosan suojana. Esikoinen kiipesi sinne vauvaosaan joka kerta kun silmä vältti ja en tiedä mitä on tapahtunut, mutta ihan kuin se vauvaosa olisi jotenkin laskeutunut alaspäin. Onkohan muilla käynyt samalla tavoin? Olen pitänyt niitä vetoketjuja siellä sisällä nyt suljettuna, jolloin sen muovilipareen tarrat eivät osu kohdilleen. Jos ne vetskarit on auki, niin se vauvaosa tuntuu jotenkin olevan liian matalalla, tai sitten mä vaan kuvittelen. Siis pitäisikö ne vetoketjut olla suljettuna vai auki, kun vauva siellä makoilee?
Toinen negatiivinen asia liittyy vauvaosan kuumuuteen. Vauvalla tuntuu olevan tosi hikiset paikat jos aurinko vähänkin paistaa, tuuletus pelaa aika heikosti, vai mitä mieltä te muut olette? Mun on tosi vaikea arvioida, minkä verran vauvalle pitäisi laittaa päälle. Ja vaatteiden vähentäminen kesken reissun on aika hankalaa.
Ja meidän vauva viihtyi tosi huonosti hereillä ollessaan siellä vauvaosassa, mutta sitten viritin sinne roikkuvia leluja ja viihtyminen parani. Onneksi.