Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi espanjalaisia miehiä kehutaan komeiksi???

Vierailija
08.07.2014 |

Itsekin olin ennen tässä harhaluulossa. Madridissa monta päivää olin ja täytyy sanoa että kaupungin miehistä varmaan 80% muutenkin näyttää latinoilta tai arabeilta ja 95% on rumia. Tällaisen stereotyyppisen espanjalaisen komistuksen näin ainoastaan kerran Madridin yössä. Muuten ihan tasaista mitäänsanomatonta harmaata massaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus se HAJU! Ilmeisesti tosi macho espanjalainen ukko ei deodorantteja käytä. Sen verran tömäköitä hajukokemuksia on tuosta maasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuullut tai lukenut väärin. Niitä kutsutaan koneiksi, aina hirnumassa ja yrittävät koinia kaikkea mikä liikkuu tai pysyy paikallaan. Jos eivät onnistu, kaatuvat maahan pillittään. Tämänkin huvin niille maksaa EU !

Vierailija
4/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksissa näkee vain malleja.  Melkein sama joka maasta... suomessa on kauniita naisia ja miehiä mutta yhtälailla kaupungilla näkee runsaasti ylipainoisia lölleröitä. Keskivertoja ihmisiä on enemmistö joka maassa. 

Vierailija
5/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 01:21"]

Mainoksissa näkee vain malleja.  Melkein sama joka maasta... suomessa on kauniita naisia ja miehiä mutta yhtälailla kaupungilla näkee runsaasti ylipainoisia lölleröitä. Keskivertoja ihmisiä on enemmistö joka maassa. 

[/quote]

Joo mutta suomalaisista miehistä puhuttaessa otetaan esiin vain se mitä Kannelmäen Prismassa perjantai-iltana nähdään.

Vierailija
6/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Olen parhaillaan Espanjassa aupairina, enkä ole törmännyt täällä vielä yhteenkään jalat alta vievään komistukseen, vaikka pari kuukautta jo takana... Ei niinkään että olisin odottanut heitä paljon näkeväni, mutta kaipa vaaleammat piirteet on enemmän mun juttu :)

Vierailija
7/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 01:34"]

Sama ongelma. Olen parhaillaan Espanjassa aupairina, enkä ole törmännyt täällä vielä yhteenkään jalat alta vievään komistukseen, vaikka pari kuukautta jo takana... Ei niinkään että olisin odottanut heitä paljon näkeväni, mutta kaipa vaaleammat piirteet on enemmän mun juttu :)

[/quote]
Missä päin Espanjaa?

Vierailija
8/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 01:34"]

[/quote]
Missä päin Espanjaa?

[/quote]

Teneriffalla :)

Vierailija
9/9 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin espanjalaisen miehen vaimona ja paljonkin espanjalaisia nähneenä täytyy sanoa että makuasiahan se on. Itse pidän ulkoisesti eniten eteläisen Espanjan miehistä, andaluuseista jne. Ovat kyllä melko lyhyitä mutta nuorena huomattavan suuri osa on tosi komeita tai suorastaan kauniita. Ukottuvat kyllä huomattavasti suomalaista nopeammin, jostain syystä jo kolmikymppisenä alkaa olla ryppyä ja harmaata hiuksissa ja elopainoakin kertyy iän myötä ihan yhtä lailla kuin suomalaisille. 

Oma mieheni kuuluu sitten siihen ei nyt ulkonäöllään niin loistavaan luokkaan. Hän on kyllä pitkä ja hoikka, mutta sellainen ristiverinen, menisi ihan tavis suomalaisesta ulkonäön puolesta. Pohjoisempana Espanjassa on paljonkin maantienvärisiä, punertavatukkaisia ja vaaleita. Itseäni ulkoisesti viehättää enemmän ne etelän tummat, sellaiset melkein arabin näköiset, mutta eipä sitä miestä ole ulkonäön perusteella tullut valittua, onneksi ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi