Seksitön parisuhde tekee minut hulluksi
Hei! Olen 22-vuotias nainen ja seurustellut nyt reilut 3 vuotta mieheni kanssa. Ollaan asuttu yhdessä n. 2,5 vuotta tuosta ajasta, eikä ole lapsia ja kumpikin on ruumiinrakenteeltaan normaaleja (painoindeksi molemmilla jotain 21-23) ja meillä on myös yhteinen urheilullinen harrastus + vaikka kuinka paljon muita yhteisiä juttuja mitää tehään yhessä ja ollaan henkisesti tosi samanlaisia.
Hän kehuu minua kauniiksi melkein päivittäin. Ja se siitä. Siinä on hänen huomionsa minulle. Minä hipsuttelen ja harjaan hänen päätään. Hieron hänen selkäänsä. Laitan ruokaa ja ylläriksi leivon yms. siivoan hänen sotkujaan. Kehun komeaksi ja seksikkääksi, taitavaksi harrastuksissaan, työssään.... Koska rakastan häntä ja haluan että hän tuntee itsensä todella rakastetuksi. Sitten. Ehdotan seksiä/teen aloitteen millä tavalla hyvänsä seksin suhteen niin tää jätkä jäätyy.
Ei kelpaa kielarit, ei saa näykkäistä korvasta, kuiskia korvaan, puhua tuhmia, koskea nänneihin, penikseen eikä mihinkään aloitteeksi. Eikä muutenkaan. Ennen tein alotteita aina kun mua panetti, eli vähintään jokatoinen päivä. Nyt oon tullu niin montaa kertaa torjutuks et en tee alotetta jos en huomaa että sitäkin panettais tai saatan koittaa kerran kahessa viikossa. Laihoin tuloksin.
Suhteen alussa meillä oli n. ekan kahen kuukauden aikana seksiä pari kertaa viikossa. Huoh. Jos nykyään olis edes se kerta viikossa ni en olis kirjottamassa tänne.
Nyt ollaan taas oltu "vaihteeks" kk ilman mitään seksiä enkä oo jaksanu seksistä mainita muuta kun että oon kysyny onko kaikki kunnossa kun meillä ei taas ole ollut tosi pitkään aikaan mitään. Että voisinko tehdä asialle jotain/ haluaako hän puhua jostain?... Olen aikasemmin vuosien mittaan ottanu tän asian esille muutaman kerran aika vakavasti mutta ymmärtävään sävyyn, kun ei tosiaan ole enää ku se perus lähetyssaarnaaja pikanusasu kerran kuussa tai kahessa. Onhan hän toki näiden keskustelujen yhteydessä sit ehdottanu et "voitais jossai vaihees kokeilla vaik sillee ja tällee" ja oon innostunu ja kehunu et hyvä idea et kokeillaan vaan, mut ei... kaikki jatkunu samanlaisena silti. Vaikka oon joskus jopa purskahtanu itkuunkin että perkele ku ei libidot näytä kohtaavan ku kaikki muu menee hyvin et en haluais seksin takia joutua eroamaan. Eli kyllä se tajuaa et asia on vakava, en vaan ymmärrä miksei sillä riitä motivaatiota tehdä omaa osaansa?
Nyt oon tosiaan tän viimesen kk:n ollu täysin hiljaa kaikesta seksistä, ja aikasemminkin koittanut "pihdata" ni eilen se mainitsi et "kohta pitää varmaan runkata kun alkanu panettaa jos ei saa pimppiä". Niin. Sit se olis taas se pikanusu ja se olis tyytyväinen ja mun tekis mieli silti. Ei ole mun mielestä ratkaisu.
Mä oon jopa niin epätoivonen et ehdotin tänään sille ihan rauhallisesti ja tosissani että pitäiskö sen kokeilla toista naista/toisia naisia jossain kohtaa niin sais itsevarmuutta, kun se on ennen mua harrastanu seksiä vaan yhden eksänsä kanssa. Se vaan häkelty, hymyili ja katteli varpaitaan et "hehheh, ei ehkä onnistuis tosta noin vaan sellanen skenaario".
Tänäänkin mua suorastaan vitutti kattoa kaikenmaailman pariskuntia tuolla ulkona kun käytiin syömässä jotka pusutteli ja helli toisiaan ja kun joku jätkä puristi naistaan pepusta saaden naisensa naurahtamaan niin samalla mulla kostu silmät ihan puhtaasta masennuksesta.
Mua ahdistaa. Mä en ole pettäjä ja kuolen jos joudun jättää ton ihmisen tämmösen asian vuoksi. Mitä ihmettä mun pitäis tehdä? Auttakaa!
Kommentit (22)
Pitääkö seksiin sisältyä jotain tiettyä? Vaaditko mieheltä jotain sellaista mitä hän ei ehkä aina halua tehdä? Esim. Joka kerta on nuoltava orgasmiin asti tai muuten olet pettynyt seksin jälkeen?
Kuten kerroit jäät kylmäksi pelkästä lähetys saarnaaja seksistä.. mutta kokeileppas seuraavan kerran kun on seksiä ylipäätään niin kehu miestä kuinka hyvältä hän tuntuu yms. Jos näytät seksin jälkeen vain nyrpeää naamaa niin se ei miestä kannusta yrittämään.
No sen voin sanoa omasta kokemuksesta että asiasta valittaminen/toistuva mainitseminen ei auttanut ainakaan omassa suhteessani. Lopetin sitten itse seksistä murehtimisen ja keskityin omaan käyttäytymiseeni. Rentouduin enkä ollut enää turhautunut asiasta. Mieskin rentoutui sitten kun ei ollut paineita tyydyttää minua sponttaania seksiä ollut sen jälkeen melkein jokapäivä.
Nalkutus, määräily, paineiden kasaaminen miehelle on ainakin minun miehellä varmoja turn offeja..