Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemuksia seksistä opettajansa kanssa?

Vierailija
07.07.2014 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://badbadteachers.munsyke.com/

Jenkeissä ainaki tän sivuston mukaan aika monella

Vierailija
2/2 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuosikymmenen takaa, ei kyllä perinteinen opettaja-oppilas suhde, melkein samanikäisiä oltiin, itse olin juuri valmistunut opettaja, ja yliopistolla vedin muutamia harjoitusryhmiä. Kävipä niin, että yksi oppilaani syystä tai toisesta alkoi minua lähestymään, ensin vastauksiinsa laittoi pientä flirttiä, sitten alkoi jäädä kokoontumisen jälkeen juttelemaan, aluksi ihan aiheesta, vähitellen muustakin, kuinka hänen poikaystävänsä oli hänet jättänyt, kuinka arvostaa minua opettajana (kokemusta oli minulla tuolloin tasan tuo kurssi:), ja että ymmärrän ja kuuntelen häntä. Nojaili pöytään muka viattomasti, rinnat tyrkyllä minuun päin, minä yritin asiassa pysyä aluksi, mutta lankesin sitten kiusaukseen ja lähdin leikkiin mukaan. Päädyttiin sitten minun asunnolleni kertaamaan asioita, hänet sinne pyysin muka viattomasti. Seksi oli upeaa, aloimme tapailemaan, mutta muutamaan kertaan se jäi, loppuhuipennus kuitenkin on, että tapasimme junassa sattumalta muutaman vuoden jälkeen ja nyt tämän naisen kanssa olen huomenna ollut naimisissa 13 vuotta, lapsia on viisi kappaletta siunaantunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä