Vielä ennen nukkumaanmenoasi; mitä hajuvettä käytät, nainen?
Vanha lempparini on lopetettu ja pitäisi löytää uusi. Mitä suosittelet?
Kommentit (54)
Käytän nyt kesällä Jil Sanderin SUN tuoksua, joka tuoksuu auringonotolta :) ja on sopivan kevyt. Juhliin kukkaisempaa Salvatore Ferragamon parfyymia.
Calvin Klein Downtown ja Eternity Moment ja Eternity Aqua.
myös Marc Jacobsin Daisy ja Oh So fresh! On kulunut muutama pullo molempia. Oh So freshiä ei taideta tosin enää tehdä.
Minkähän niminen/tyylinen ap:n lopetettu tuoksu oli? On varmaan aika turha vinkkailla eism. mausteisia iltatuoksuja, jos ap tykkää kevyistä kukkaistuoksuista. Ja sitten se, että haetaanko saman tyylistä, kuin mikä tuo loppunut tuoksu oli...
Ja se oma tuoksu tällä hetkellä: Burberry London.
Guerlainen Idylle. Tai Guerlainen Mitsouko.
Nyt on Guerlain-vaihde päällä ;) Jossain vaiheessa muuttuu taas.
Täällä vielä guerlain-kirjoittelija:
Ap, etkö löydä tuoksuasi esim. eBaysta? Tai strawberrynetistä?
Olen hajuvesiharrastaja ja hankin tuoksuni yleensä netistä, jolloin löytää harvinaisuuksia. Myös hinta on usein n. 40% halvempi kuin kaupassa.
Dolce&Gappana:Dolce.Jos tykkää raikkaista tuoksuista.
Vaihtelevasti ja näihinkin oon jo kyllästynyt, mutta Boss-Orange, naomi campbell-cat deluxe at Night, oriflame-Lucia, the body shopin pink grapefruit bodymist, clean-rain...
Lady Gagan Fame :) ehdottomasti lemppari!
Issey Miyake L'Eau d'Issey ja L'Eau d'Issey Florale. Hyviä kesätuoksuja molemmat. Tällä hetkellä ruusuisempi Florale miellyttää minua enemmän.
Ysl in love again. Ralph laurenin romance on suosikkini.
Dolce gabbana the one. Beyonce sininen pullo. Jennifer lopez glow at night (kestosuosikki)!
Adidaksen, Puman ja Escadan tuoksuja. En voi mitään, mutta useimmat on nenääni liian mummoja.
Elizabeth Arden Green tea cherry blossom.
Luulin ensin, että tässä kysyttiin, mitä tuoksua käytän ennen nukkumaan menoa.
Givenchyn Ange ou Demon: Le secret.
Pierasen ja ripulit kehiin.
Ei jummijammi teidän hajuja. Suihk
Sininen SO...? on arkihajuveteni. Ja juhlahajuveteni. Ei mikään äklö vaan ihan tavallinen, huuhteluainemainen, miellyttävä, hieman raikas.