Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettiiköhän mies eroa

Vierailija
04.07.2021 |

Pitkä liitto takana ja parin viimeisen vuoden aikana olemme etääntyneet toisistamme. Mies piikittelee minua ja lukee rivien välistä ja tulkitsee sanomiani asioita ihan omalla tavallaan. Minä olen rento ja hän se kireä. Huomaan heti kun ilmapiiri välillämme on syystä tai toisesta kireä. En vaan yleensä tiedä syytä sille. Mies alkaa mököttämään vaikka heti aamusta ennen kuin on vaihdettu sanaakaan, kireyden aistii hänestä. Tuntuu, että en voi olla oma itseni vaan minun täytyy harkita sanojani jotta niitä ei tulkita väärin.
Kaiken takana on kuitenkin puhumattomuus. En tiedä miksi mieheni on yhtäkkiä ”huonolla” tuulella. Voiko syynä olla pelkästään seksin vähyys?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelkästään" :D

Vierailija
2/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ilmeisesti puhu mitään? Jospa kysyt. Jos mies ei vastaa niin neuvon sanomaan heipat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan kysynyt, että mikä vaivaa. Jotainhan sillä on mielen päällä. Jos intuitio sanoo, ettei kaikki ole hyvin, kysy suoraan, ja pyydä rehellistä ja suoraa vastausta.

Vierailija
4/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko syynä olla pelkästään seksin vähyys?"

Ai huonotuulisuuteen vai eroon vai molempiin

Vierailija
5/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sekin vähyys voi olla yhtenä syynä että hän on poissa tolsltaan. Mutta ei sen pakauttamiseen käy ratkaisulsi alkaa väkisib harrastamaan seksiä, tilanteeseen johtavia tekijöitä täytyy ensin selvitellä mshdollisimmsn rennossa ja paineettomassa ilmapiirissä.

Vierailija
6/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan että kyllä miettii ja kyllä on seksin vähyys. Minä just ehdotin vaimolleni avointa suhdetta kun ei kerran seksi kiinnosta. Ja nyt saan luvan kanssa käydä vieraissa... Mies 36v

Vierailija
7/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut meillä ainakaan syynä seksin vähyys. Mies oli täysin haluton ja tympeä. Kun yritin kysyä mikä on niin ei joko vastannut tai sitten tiuskaisi, että mieti sitä. Pari vuotta katsoin ja sitten riitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi