Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalassa nähtyä. :(

Vierailija
24.08.2006 |

Äiti ja poika n. 3v oli lasten päivystyspolilla ja ensin en asiaan kiinnittänyt muuta huomiota kun se et äitee kokoajan näpytteli viestejä puhelimella.

Sitte tuli sairaanhoitaja ja sanoi et kuin kauan suunnilleen menee ku pääsevät lääkärille, no tää äiti sanoi et pitää käydä lisään parkkipaikaala aikaa. SH sanoi et voi sen aikaa olla pojan kanssa, no tietenkin tää poika rupesi huutamaan äitin perään. Äiti tuli takaisin sisälle ja tää poika huusi ihan kauheesti ni se ämmä käveli vain ohi ja vei takin osaston toiseen päähän (ei siis voinut heti ottaa poikaa mukaan) Kauheen kuulosta ku poika huusi perään ja äiti vaan kävelee ohi.

Sitte ne pääs lääkärille ja sille pojalle laitettiin puuduttavia laastareita kun lähti labraan, se itki aivan kauheesti ja huusi et " äiti otetaan pois nää" varmaan satakertaa peräkkäin ja sen ämmän ilmekkään ei värähtänyt ku se katsoi sitä poikaa. SH tuli ja sanoi et pitäskö sun ottaa poika syliin, no ottihan se: polvien päälle, siis mahd. kauas itsestään. Ja se poika huusi kokoajan ja hoki vaan otetaan pois nää. Ja äiti vaan katsoi.

Tästä on aikaa jo pari vuotta mutta minä en saa pois mielestä sitä säälittävää itkua ja sitä kun se äiti ei yrittänytkään lohduttaa sitä poikaa. Mulla pyörii monesti päässä se näky, kun pojalla oli suussa tutti ja molemmissa käsissä ja kyyneleet valui kun se yritti saada äisiltä jotain huomiota!

mulla teki mieli sanoa sille äitille et selitä sille pojalle että niitä laastareita vaan ei voi otta pois tai sano muuta lohduttavaa mutta ei mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mää mietin sitä et millastahan sillä lapsella mahtaa olla elämä kotona? :( Kun ei edes sairaalassa yritäkkään lohdutella eikä tosiaan ottanut syliin ennenku sairaanhoitaja sanoi.

Vierailija
2/11 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kaksi vee nukkui odotustilan sohvalla taju kankaalla, ja mies odotti penkillä verta valuen tärisevänä verenvuodon takia. Myöhemmin huomattiin että lapsi oli saanut verta naamaansa jossain vaiheessa, ja se selitti sen miksi muut katsoivat meitä kauhuissaan, luulivat että mies oli kai hakannut lapsen. Joten kaikki ei välttämättä ole niin pahaa kuin miltä aluksi näyttää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap;n tarina ei jätä vaihtoehtoja, äiti ei ei lohduttanut lastaan, joka oli kauhuissaan tilanteesta.

Vierailija
4/11 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi sun juttu vähän erlaisempi!

Vierailija
5/11 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma pullollaan. Mua inhottaa eniten äidit jotka jättää lapset nukkuun ja lähtee baariin. selityksenä: kun se aina niin sikeesti nukkuu. oon muutamasta ilmottanu sossuun ja tiedän tapauksen jossa talo paloi , lapset oli siellä nukkumassa ja vanhemmat baaris, isosissko pelastui mut pikkuveli kuoli sänkyynsä

Vierailija
6/11 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vaan sanoa että ehkä joku puhuu kuinka kamalaa oli kun näki pienen pojan sairaalassa naama veressä, ja vieressä istui isä vapisten käsi veressä. Tarkoitin että siihen saattoi olla joku syy, ehkä äiti oli masentunut, ja kyulmyys oli vain tilapäistä.

Vierailija
7/11 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei se lapsen syliin ottaminen olisi paljon vaatinut!

Vierailija
8/11 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lause " äiti otetaan pois nää" tuli siihen malliin. Ja se oli tosi outoa että se äiti ei sanonut mitään. katsoi vaan.

Vierailija
9/11 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin mahdollissta, että ko. äiti on kuunnellut lapsen itkua, kenties kipuitkua jo pitkään ennen päikkäpolille tuloa. Äiti ei ehkä ole saanut itse nukutuksi, hän on ehkä joutunut olemaan pois töistä tms., eikä hän enää ole jaksanut muuta kuin tehdä pakollisen lapsen kanssa.

Kyllä varmasti jokainen yli vuoden ikäisen lapsen äiti tietää, että on niitä hetkiä, jolloin ei jaksa lohduttaa lasta kun itsekin tarvitsisi sitä lohtua, unta ja omaa rauhaa.

Äiti on myös voinut olla jollain tapaa sokissa, jos pojan tilanne on ollut vakava.

Älä nyt hyvä ap. jauha mielessäsi tuommoista vanhaa juttua, tulet siitä vain itse pahalle mielelle ihan selvästi. Unohda ja anna olla. Ei elämä ole täydellistä.

Vierailija
10/11 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi läheltä seurannut kun kummityttöni äiti kohtelee omaa lastea jus tuolla lailla.

-kun lapsi ei suostu nukkumaan, äiti heittää lapsen sänkyyn ja kun lapsi nousee sieltä, äiti pitää makkarin ovesta kiinni ettei lapsi pääse ulos

-kun kesällä olimme rantavedessä pulikoimassa, lapsi loukkasi kätensä. Mitä äiti tekee? Ottaa lapsesta kiinni ja heittää rannalle, lohduttamatta lasta lainkaan.

Jos äiti ei tunne empatiaa omaa lasta kohtaa.... Silloin on jokin pahasti vialla ! Äiti saattaa toki olla väsynyt tai masentunut. Mutta silloin pitää hakea apua! Jos äiti ei itse osaa/jaksa, pitää jonkun ulkopuolisen puuttua peliin !!!!!!

Vierailija
11/11 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka lasta suojelee/lohduttaa ellei oma äiti? Varsinkin jos perheessä ei muita ole. Kyllä silloin on lapsella tosi yksinäiset oltavat jos ei ole ketään ! Miettikää jos itsellänne ei olisi KETÄÄN !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän