Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ystävyys palautua seksin harrastamisen jälkeen?

Vierailija
07.07.2014 |

Päädyin muutama päivä sitten sänkyyn hyvän miespuolisen ystäväni kanssa. Olemme olleet jo kauan läheisiä ja välillä kun tapaamme olemme saattaneen halitella ym. Olen pitänyt tätä viattomana ystävien välisenä hellyyteenä. Nyt nukuimme jostain syystä samassa sängyssä ja asia johti sitten seksin harrastamiseen. Morkkis oli seuraavana aamuna paha ja tapahtuneen jälkeen mies ei ole minuun pitänyt yhteyttä vaikka olen yrittänyt jutella.

Onko muilla kokemuksia, onko välit menneet pilalle vai voiko asian unohtaa ja jatkaa normaalisti?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin että päädyttiin sänkyyn. Mies sanoi että ei tunne minua kohtaan enempää kuin vain ystävyyttä että jatkettaisiin ollaan vain ystäviä. Sanoin että jatketaan vaan ystävyyttä ja annetaan toisillemme vertaistukea. Siitä tykkäämme että jutellaan asioistamme mutta seksi mielestäni kuuluu parisuhteeseen ja rakkauteen:). Mitäs mieltä olette?

Vierailija
2/37 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 22:10"]

Päädyin muutama päivä sitten sänkyyn hyvän miespuolisen ystäväni kanssa. Olemme olleet jo kauan läheisiä ja välillä kun tapaamme olemme saattaneen halitella ym. Olen pitänyt tätä viattomana ystävien välisenä hellyyteenä. Nyt nukuimme jostain syystä samassa sängyssä ja asia johti sitten seksin harrastamiseen. Morkkis oli seuraavana aamuna paha ja tapahtuneen jälkeen mies ei ole minuun pitänyt yhteyttä vaikka olen yrittänyt jutella.

Onko muilla kokemuksia, onko välit menneet pilalle vai voiko asian unohtaa ja jatkaa normaalisti?

[/quote]

Miksi se pitäisi unohtaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:54"]

Meillä kävi niin että päädyttiin sänkyyn. Mies sanoi että ei tunne minua kohtaan enempää kuin vain ystävyyttä että jatkettaisiin ollaan vain ystäviä. Sanoin että jatketaan vaan ystävyyttä ja annetaan toisillemme vertaistukea. Siitä tykkäämme että jutellaan asioistamme mutta seksi mielestäni kuuluu parisuhteeseen ja rakkauteen:). Mitäs mieltä olette?

[/quote]

Ihan täyttä paskaa

Vierailija
4/37 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Siksi yritin sanoa miehelle jonka kanssa meillä oli mahtavaa seksiä ja huomaan että hän tykkäsi minusta mutta hänellä on vielä vanhoja asioita selvitettävänä eli tunteita vielä vanhaa asiaa kohtaan. Siksi hän haluaa että ollaan vain ystäviä ja edetään päivä kerrallaan. Siksi vastasin että ollaan vaan ystäviä mutta siihen ei kuulu seksi. Seksi kuuluu mielestäni vain parisuhteeseen ja rakkauteen;).

Vierailija
5/37 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:18"]

Aivan. Siksi yritin sanoa miehelle jonka kanssa meillä oli mahtavaa seksiä ja huomaan että hän tykkäsi minusta mutta hänellä on vielä vanhoja asioita selvitettävänä eli tunteita vielä vanhaa asiaa kohtaan. Siksi hän haluaa että ollaan vain ystäviä ja edetään päivä kerrallaan. Siksi vastasin että ollaan vaan ystäviä mutta siihen ei kuulu seksi. Seksi kuuluu mielestäni vain parisuhteeseen ja rakkauteen;).

[/quote]

Täyttä paskaa (säästelen kirjaimia)

Vierailija
6/37 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla tuo on riippunut ihan naisesta. Monille naisille seksiin kuuluu odotus jostain palkkiosta tai muutoksesta, eikä ystävyys voi jatkua. Jotkut taas ovat rennompia. Mun paras ystävä on nainen, ollaan pantu huvikseen pettäen, nyt molemmilla kumppanit, ja silti ollaan hyviä ystäviä.

Vierailija
7/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte näennäisesti jatkaa ystävyyttänne ja varmasti voi ajoittain tuntua, että asiat ovat kuin ennen. Mutta eivät ne koskaan ole. Jos toinen teistä löytää kumppanin, ei ystävyytenne voi jatkua entiseen tapaan ("se on vain hyvä ystävä, noh, seksiä oli joskus ajat sitten joo"). Valmistaudu siihen.

Nimim. Kokemusta on

Vierailija
8/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oli morkkis? onko toinen varattu?  

Vierailija
9/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oman kokemukseni mukaan voi jatkua entisellään. Hetken tilanne on vähän kiusallinen mutta ajan kanssa tasoittuu. Pieni jännitys silti välillänne säilyy, mitä ei ennen seksiä ollut. Sekin on kuitenkin omalla kohdallani vain pientä satunnaista flirttiä, ei sen kummempaa.

Vierailija
10/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi jatkua ihan normaalisti. Olemme lähes parhaita kavereita miehen, jonka kanssa mulla oli lyhyt seksisuhde, kanssa. Ainakaan en ole huomannut mitään muutosta suhteessamme, toki ihan mahdollista että olen vain tyhmä kuin saapas.

Vierailija
11/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Välillänne tulee olemaan aina tietynlainen jännite sen vuoksi, mitä tapahtui. Se jännite tulee olemaan vähintään toisella. Jo siinä vaiheessa, kun suhteenne meni "kaverilliseksi halailuksi"  ei suhteenne ole enää ollut ns. normaali kaverisuhde. Teidän välillä on ollut sitä jännitettä jo silloin.

Vierailija
12/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpikaan varattu mutta morkkis sen takia koska pelkään menettäväni hänet. Hetken huuma ei ollut yhtään tän fiiliksen arvoista. Annan nyt siis vähän aikaa ajan kulua ja otan sitten yhteyttä. Normaalisti mm. whatsapp on laulanut pitkin päivää niin siksi miehen puhumattomuus ahdistaa.

-ap

Vierailija
13/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä yhden parhaista kavereistani kanssa. Molemmat olemme naisia. Meillä ainakin ystävyys säilynyt täysin entisellään. Toki seksiä harrastettiin enemmänkin sellaisessa humoristisessa kokeilumielessä (molemmat olemme biseksuaaleja). Välillä ehkä vähän tuntuu, että kaveri joskus humalapäissään haluaisi uudestaan ja miksen itsekin, mutta olen nyt parisuhteessa, joten ei onnistu. Mutta ei meidän tapaamiset ole mitenkään kiusallisia omasta mielestäni ainakaan, samalla tavalla nauretaan ja pidetään hauskaa edelleen. Ja puhutaan ja nauretaankin välillä yhdessä noille parille vuosien takaisille kokeiluille. :)

Vierailija
14/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on palautunut välit ihan normaaleiksi ystäväni kanssa. Harrastelimme useammankin kerran. Lähes vuosi siihen "palautumiseen" meni, mutta nyt on jo useamman vuoden ollut tavallinen läheinen ystävyyssuhde.

Vierailija
15/37 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää tarinoista ja katsotaan mitä meidän kohdalla käy :)

Vierailija
16/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehelläkin on morkkis ja haluaa nyt vain hetken pitää etäisyyttä ettet kuvittelisi että hän haluaa enemmän tms.

Vierailija
17/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
18/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 22:46"]

Olen harrastanut seksiä yhden parhaista kavereistani kanssa. Molemmat olemme naisia. Meillä ainakin ystävyys säilynyt täysin entisellään. Toki seksiä harrastettiin enemmänkin sellaisessa humoristisessa kokeilumielessä (molemmat olemme biseksuaaleja). Välillä ehkä vähän tuntuu, että kaveri joskus humalapäissään haluaisi uudestaan ja miksen itsekin, mutta olen nyt parisuhteessa, joten ei onnistu. Mutta ei meidän tapaamiset ole mitenkään kiusallisia omasta mielestäni ainakaan, samalla tavalla nauretaan ja pidetään hauskaa edelleen. Ja puhutaan ja nauretaankin välillä yhdessä noille parille vuosien takaisille kokeiluille. :)

[/quote]

Lisäisin vielä, että älkää tehkö siitä kiusallista, niin se ei sitä ole. Puhutte asiasta heti, kun mahdollista. Miltä susta itsestäsi tuntuu, oliko se virhe vai haluaisitko ehkä lisää? Voit ottaa asian vähän läppämielellä esille, niin ei mene turhan kiusalliseksi. Sitten vain sovitte, että oliko ensimmäinen vai viimeinen kerta vai ei ja sitten vain jatkatte ystävyyttä eteenpäin.

Vierailija
19/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 22:46"]

[/quote]

Lisäisin vielä, että älkää tehkö siitä kiusallista, niin se ei sitä ole. Puhutte asiasta heti, kun mahdollista. Miltä susta itsestäsi tuntuu, oliko se virhe vai haluaisitko ehkä lisää? Voit ottaa asian vähän läppämielellä esille, niin ei mene turhan kiusalliseksi. Sitten vain sovitte, että oliko ensimmäinen vai viimeinen kerta vai ei ja sitten vain jatkatte ystävyyttä eteenpäin.

[/quote]

ensimmäinen ja viimeinen*

Vierailija
20/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tiennyt että ystävyys kohdallamme hiipuu seksin jälkeen en olisi koskaan antanut sen tapahtua.

Olen nainen ja ystäväni oli mies. Meillä oli tosi rennot ja avoimet välit, puhuttiin toisillemme kaikesta sellaisestakin mikä muiden kanssa tuntui vaikealta. Näin mentiin pari vuotta. Kerran ihan tolkuttomassa humalassa harrastimme seksiä saunassa baari-illan jatkoilla. Toinenkin kerta pääsi tapahtumaan. Pikaisia panoja, luulempa ettei näistä juurikaan kukaan tiedä.

Kun mies alkoi seurustella, välimme viilenivät ja lopulta jäätyivät. Pahinta tässä on että kaipaan ystävyyttämme ihan kamalan paljon vaikka emme ole pitäneet neljään vuoteen yhteyttä. Satunnaisesti olemme nähneet sattumalta ja silloinkin hän vain hillitysti moikkaa. Liekö naisystävällä osuutta asiaan, en tiedä. En pääse hänestä yli, olisi ihanaa saada vanha ystävä takaisin.

Maikittakoon että olen itsekin parisuhteessa ja kaksosten äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme