Voiko raskaustestiin tulla oikeasti virheellinen plussahaamu?
Siis vaikkei olisikaan raskaana, niin haamuviiva näkyisi?
Kommentit (14)
Haamuviiva näkyy aika selvästi kauempaa katsottuna mutta läheltä ei suoraan katsottuna.. tuli vaikutusajan jälkeen eli ns roskishaamu.
ap
Voi. Kaverilla tuli viisi, neuvolan verikokeilla varmistus ja ei raskaana.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:38"]
Voi. Kaverilla tuli viisi, neuvolan verikokeilla varmistus ja ei raskaana.
[/quote]
Varmaan kyse kemiallisesta, virheellistä haamua ei voi tulla.
Ilmeisesti jokin tietty lääke saattaa aiheuttaa väärän plussan.
No ei tietty vaikutusajan jälkeen lasketakaan. Niin sanotaan ohjeissakin.
Lähtökohtaisesti haamuviiva on aika raskaana. Meillä oli kaksikertaa haamuviiva ja molemmilla kerroilla oli tulos positiivinen.
Mulla kaksi roskishaamua eikä kummastakaan raskautta lähtenyt käyntiin. Testasin heti toisella testissä = neg.
Mulla kaksi roskishaamua eikä kummastakaan raskautta lähtenyt käyntiin. Testasin heti toisella testissä = neg.
Kuka näitä alapeukuttaa :D Minkäs faktoille voi...
En ostanut testiä. Se oli niin selvää pässinlihaa että suorastaan juoksin terveyskeskukseen testauttamaan onnellinen hymy kasvoilla.
Ei voi. Haamuviiva lasketaan. Testi on tällöin havainnut raskaushormoneja, joskin viiva vahvistuu raskauden edetessä. Se kuitenkin on viiva. Meilläkin haamuviiva on juuri iltapalalla...