Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua ärsyttää naapureissasi?

Vierailija
04.07.2021 |

Itseäni tällä hetkellä vain alapuolellani parvekkeellansa tupakoiva asukas, sillä savut tulevat kämppääni sisälle ja saan nukkua kesäyöt kapakan hajuisessa yksiössä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurihullu!

Vierailija
2/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lurkkivat uteliaat juoruavat kaksinaamaiset pahantahtoiset pikku paskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva tömistely ja kolistelu

Vierailija
4/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun perähikiällä ja naapurina on lammen kuikkapariskunta. Ei valittamista.

Vierailija
5/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yömyöhään kännäävä ja örveltävä naapuri, on siinä toki viihdettäkin.

Vierailija
6/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääminenhän se aina naapureissa risoo. Kun ei anneta toisten elää miten huvittaa vaan pitää yrittää saada toinen samanlaiseksi kuin itse on.

Vierailija
7/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin omenapuut tiputtelevat joka syksy noin tuhatkunta omenaa meidän puolelle. Ollaan kerran asiallisesti ja nätisti pyydetty että voisivatko leikata puidensa oksia siten etteivät tiputtelisi meidän puolelle. Leikkasivat kyllä silloin. Mutta ilmeisesti meidän pitäisi muistuttaa tästä samasta asiasta joka ainoa vuosi.

Vierailija
8/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikonloppuiset juhlat.

Perheessä 2v lapsi.

Ja kyllä olen ilmoittanut lastensuojeluun!

Vierailija
9/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli kaksi verenpainetta nostavaa naapuria; yksi lapsiperhe jonka lapsi mölysi kokoajan ja soitteli toisten ovikelloja. Toinen oli mies, joka viikoittaan huusi "No haista v i t t u!!!" niin että huoneisto raikui. 

Vierailija
10/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin Ap:lla. Hävytöntä savustaa helleöinä sairaan ihmisen parveketta!

Sitä paitsi koronan aikaan: se savu tulee keuhkoista. Nice.

Vierailija
11/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin omenapuut tiputtelevat joka syksy noin tuhatkunta omenaa meidän puolelle. Ollaan kerran asiallisesti ja nätisti pyydetty että voisivatko leikata puidensa oksia siten etteivät tiputtelisi meidän puolelle. Leikkasivat kyllä silloin. Mutta ilmeisesti meidän pitäisi muistuttaa tästä samasta asiasta joka ainoa vuosi.

Ilmaisia omenoita nam!

Vierailija
12/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkeeraa leveästi ja miten sattuu. Nipottaa muille eikä näe malkaa omassa silmässään.

Vierailija
13/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyttääminenhän se aina naapureissa risoo. Kun ei anneta toisten elää miten huvittaa vaan pitää yrittää saada toinen samanlaiseksi kuin itse on.

Miten tämä kyttääminen oikein käytännössä sitten osoittautuu? Minua on meinaan sanottu naapurin puolesta, että kyttään, vaikka todellisuudessa katsoin kerran pitkään, koska luulin henkilöä erääksi toiseksi. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä tekee ja koska.

Vierailija
14/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapuolellani asuva vanhempi mies, joka valittaa. Kaikkia hörhöjä tässä on asunut, mutta ei ne minua on ole häirinneet. Tuo yksi valittaa.

Vierailija
15/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä kyttääminen oikein käytännössä sitten osoittautuu? Minua on meinaan sanottu naapurin puolesta, että kyttään, vaikka todellisuudessa katsoin kerran pitkään, koska luulin henkilöä erääksi toiseksi. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä tekee ja koska.

En ole minäkään törmännyt kyttääviin naapureihin, ellei vanhaa pariskuntaa oteta huomioon. Katsovat aina parvekkeelleni kun menevät ohi ja kyselivät kerran mistä olen ostanut niin hienon joulutähden ikkunaan.

Vierailija
16/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa ovien paiskominen.  Pitäisi kaikkiin oviin asentaa kahvat joista voi sulkea ja avata oven h.i.l.j.a.a.

Vierailija
17/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antaa aina käyntikorttinsa, jotta kaikki asuntoalueen asukkaat tietävät, että hän on tuotantopäällikkö. Hän tuli kerran pihaan, ilman mitään sen kummempia aiheita, niin lykkäsi käteen käyntikorttinsa, mitä mää sillä teen, ei mulla ole väliä, vaikka olisi ollut projektipäällikkö, toimitusjohtaja tai osastopäällikkö?

Vierailija
18/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapäisen talon mies seisoskelee aina ikkunassa kun olen omalla pihalla. Seisoo siellä ilman paitaa ja tuijottaa, hiukkasen on ahdistavaa.

Vierailija
19/24 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lurkkivat uteliaat juoruavat kaksinaamaiset pahantahtoiset pikku paskat.

Onko harhat päällä? Muista ottaa lääkkeet

Siellä yksi lurkki paska taas äänessä itse.

Vierailija
20/24 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot joilla on aina kylmä. Kaikkien asuntojen lämpötila nousee, kun pitää tuulettaa näillä keleillä keskellä päivää. Yöllä on viileää, silloin kuuluu tuulettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan