Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti ristiäisten päätteeksi

Vierailija
04.07.2021 |

Olen aivan turta, en tiedä mitä ajatella.

Tänään oli neljännen lapsemme ristiäiset, ja vieraiden lähdettyä mies pyysi minua keskustelemaan kanssaan. Hän haluaa eron, muuttaa pois kotoa.
On kuulemma ihastunut työkaveriinsa, jota on tavannut jonkin aikaa päivittäin kun on sanonut menevänsä salille. Ihastus on kuulemma kestänyt talvesta saakka, ja enää eivät voi tunteilleen mitään.

Olo tuntuu epätodelliselta, miten tällaista voi tapahtua?
Meillä on neljä lasta, vanhin koulussa ja nuorin täyttää pian 2kk.

Mitään syytä mies ei osannut sanoa, suhteemme on kuulemma vain laimentunut.

Tuntuu niin järkyttävän pahalta, miten hän voi tehdä minulle näin?

Kommentit (368)

Vierailija
81/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anna isälle huoltajuus kaikista lapsista. ei lähde sitten, ennen kuin lapset kasvatettu. älä ala orjaksi.

Sinultako onnistuisi lasten antaminen pois sen vuoksi, että mies lähtee? Mitä lapsista, kunhan niiden välityksellä saa koston?

Jos meillä ikinä tulee ero, ihan mistä syystä tahansa, olisi todella karmaisevaa menettää siinä lapsetkin! No, meillä ei kyllä tuollainen "kosto" onnistuisikaan, koska mieheni ei todellakaan halua lapsistaan eroon sen enempää kuin minäkään.

Vierailija
82/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järjettömiä juttuja täällä taas, pitäisikö ap:n lapsistaankin luopua? Eiköhän tässä tilanteessa lapset tarvitse äitiään ja äiti heitä.

Ja raati jakaa yläpeukkuja epäihmiselle, joka ilmoittaa eron koitettua laittaneensa lapset "kiertoon". Ja sitten kaiketi vain purkittamaan uusia... Tämä palsta saa aika ajoin keski-ikäisen kyynistyneen miehenkin voimaan pahoin.

Sanopa muuta. Väkisin tulee mieleen, että ei ihme, että tuollaisesta ihmisestä halutaan erota ja paremman löytäminen ei ole vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä nää kommentit mallia ; "työnnä kolme lasta mukaan". Ei näin!

1. Ota aikaa ja keskustelet tilanteesta neuvolassa, ts. hankit luotettavan tukihenkilön. MLL: stäkin voi saada apuja.

2. Miehen käytös on hänen tahditonta käytöstä, ei sinun. Anna ajan kulua.

3. Kun aikaa kuluu, ota harrastus. Mieti jouhevat rutiinit arkeen. Kyllä se siitä.

4. Apua on saatavissa, yksin ei tarvi jäädä.

Vierailija
84/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"elämä on"....vaadi mies myös mies lasten suhteen..hoitovastuuseen heistä...törkee mies on..

Vierailija
85/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voimaantui. Get over it.

Vierailija
86/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

respect miehelle!

Vierailija
87/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järjettömiä juttuja täällä taas, pitäisikö ap:n lapsistaankin luopua? Eiköhän tässä tilanteessa lapset tarvitse äitiään ja äiti heitä.

Ei tietenkään tarvitse, eikä pidä. Tässä perheessähän äiti on se vastuuntuntoinen.

Mutta miehelle ja hänen uudelle nuorikolleen pitää antaa vähän ajattelemisen aihetta väläyttämällä tätä vaihtoehtoa.

Tottakai miehen pitää osallistua lastenhoitoon, muuten menee maine ja kunnia omankin suvun silmissä. Tuskin työnantajakaan arvostaa noin epäluotettavia ihmisiä.

Lapsilla ei saa pelata missään olosuhteissa! Jos ajatuksen aiheita haluaa antaa, paras etsiä jotain muuta kuin lapset.

Vierailija
88/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali, voimia.

Vierailija
89/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otin viiden lapsen varatun isän.

Hienoa. Mä en ottaisi. Jos tästä mun nykyisestä pääsen eroon niin pysyn mielelläni erossa kaikista maailman. miehistä. Ehkä voisin ottaa hetkeksi käyttöön jos lupaa sitten lähteä heti saman tien. 

Nämä viisi lasta eivät haitanneet elämää mitenkään kun mies ei heitä koskaan tavannut.

Viiden lapsen unelmaisä. Niin dundeellinen.  Hameet kutsuu!

Vierailija
90/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon järkyttynyt siitä kuinka moni täällä olisi valmis pelaamaan lapsilla!! Uskomatonta typeryyttä ja itsekkyyttä. Osa jopa lähtisi soittelemaan sukulaisille.... tuollaisen tempun jälkeen olisin ainakin aivan varma, että ero tuli syystä... taustalla olisi varmasti muutakin todella lapsellista ja rajatonta käytöstä!!

Ap:lle voimia. Elämässä kun ei koskaan saa takeita mistään, eikä ketään voi pakottaa olemaan. Pahaltahan se silti tuntuu ja sattuu aikansa.

Terveisin nainen, joka juuri itsekin sai kuulla, että liitomme on loppu.

Vierailija
91/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit miehellesi.

Vierailija
92/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin viiden lapsen varatun isän.

olet tyhmä, ei muuta.

Vierailija
93/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että vie lapset mennessään, kyllä se sieltä pian kotia palaa.

Kukaan ei ole itsekkäämpi kuin vanhempo, joka käyttää lapsia aseenaan. Me ollaan oman puoliskon kanssa monet kerrat puhuttu, että vaikka mitä tulisi, niin lapsia ei riitaan sekoiteta. Tämä pitäisi olla itsestään selvyys kaikille. Kuinka joku voi edes ajatella riistävänsä lapsiltaan toisen vanhemman oman koston takia. Sairasta.

Vierailija
94/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli t a p p a v a n tylsä. Aina sama kaava.

Vierailija
95/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet olemaan vielä onnellinen että pääsit mokomasta mäntistä eroon, usko vain. Aika myt ei siltä tuntuisi. Eihän tuollaiseen voi enää koskaan luottaa.

En ymmärrä näitä kirjoittelijoita et laita sille lapset mukaan. Minä jatkaisin lasten kans ja rakentaisin elämäni uusiksi ja sovittaisi minkä verran isänsä osallistuu. Nimet paperiin jne. Eikö ole parempi että joku (tässä se uusi) vie ns roskat (mäntin epäluotettavan miehen) mennessään. Annahan sen mennä ja keskity itseesi ja lapsiin. Löydät vielä jonkun oikeasti hyvän ja luotettavan. Mene myös terapiaan.

Vierailija
96/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou shit. Mies heittäytyi tunteelliseksi lapsensa ristiäisissä. Ei voi olla totta!🤬

Vierailija
97/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, työskennellyt pitsalähettinä, pakkaajana tehtaalla, teollisuuspuhdistajana ja ajanut kuorma-autoa ja rekkaa.

Vierailija
98/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä mies tunteilleen voi? Pitäiskö sen väkisin vaan yrittää tykätä susta?

Ainakin on rehellinen.

Terve Sami. Vieläkö IKEAn pöytä on kasassa? Vai joko vaihdoit Lundiaan?

Vierailija
99/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pelimiesten käsikirjasta jae kuinka pelata mahd kovin jos muijalla löystynyt, eli kiristämään tavaraa ja uudet tissit ni voi tulla vielä takas

Onneksi sinä et tule ikinä lisääntymään, et edes harjoittelemaan sitä.

Toivon todella ettet ole niin tyhmä, että olisit itsekkäästi pakottanut lapsen syntymään liikakansoitettuun maailmaan, vain koska pidät geenejäsi muita parempina, kuten muutkin omiaan.

-eri

Vierailija
100/368 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä kohtalo, voimia sinulle! Kaikesta voi selvitä! Lapsesi tarvitsevat sinua