Auttakkee mammat! Mistä mä löydän äitiystakin talveksi??
En oo nähnyt niitä missään myynnissä ja joudun koko talven olemaan isolla mahalla...
Kommentit (11)
oman äipän vanhaa L-koon takkia. Sekin kyllä kävi hiukan liian pieneksi loppuajasta! Ihan kauheen kalliita noi äitiystakit! En raaskis rahojani tuhlata..
Maha ei kasvanut hirveän isoksi joten pärjäsin omalla takilla, aika väljiähän talvitakit ovat. Seuraavaksi talveksi piti kyllä ostaa uusi kun oli venynyt mahasta. LA oli maaliskuussa.
Myös ystäväni pärjäsi omalla vaikka maha oli iso, mutta hän piti sitten villapaitaa ja takkia auki ihan lopussa... eikä siinä ihan lopussa tietysti tule niin kauheasti ehkä pihalla liikuttuakaan, varsinkaan " paremmissa" vaatteissa. Ulkoilulenkit minä hoisin miehen takilla.
käytin loppuajasta mun miehen takkia ja mulla oli LA huhtikuussa (vauva syntyi toukokuussa).
bmi24 ja kiloja tuli raskaudessa 13.
Eli jos on viimeisillään raskaana talvella niin ei silloin kyllä omat takit mahdu mitenkään päälle. Jos vasta keväällä syntyy vauva niin sittenhän maha on talviaikaan aika paljon pienempi vielä. Mulla oli mammatakki Hennes ja Mauritzilta.
Siinä oli sen verran väljyyttä alla. Mikään sen istuvalinjaisempi vanha takkini ei olisi kyllä mennyt.
voisin sen vaikka antaa sulle, missäs päin asut?
ostaa joku reilunkokoinen miestentakki ns. normaalimallistosta, tai sitten joku isojentyttöjen takki. Mulle kyllä meni oma takki loppuun asti (tyttö syntyi joulukuussa), vaikka se ei mikään mammamalli ollutkaan.
kaavan, jossa vetoketju edessä. Ompelutin villakankaasta sen anopilla. Olen pitänyt senkin jälkeen.
Siinä saa mahankin sen lisäosan sisään ja sitten myöhemmin menee ihan " takkina" ja myös kantoliinatakkina. Ainakin Myllymuksuilta löytyy ihania takkeja ja ihan tyylikkäitä. Babyidealla myös jotain.