Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko läskinä laittaa tiukan mekon päälle?

Vierailija
04.07.2021 |

Koko 178cm ja 87kg. Voinko laittaa tiukan hihattoman lyhyen (polven yläpuolelle) mekon päälle?
Läskiä yläkropassa ns torsossa. Ei alleja ja kapeat jalat.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että lihavankin kannattaa käyttää ihonmyötäisiä vaatteita. Ne väljät kaavut tekee vaan vielä isomman näköiseksi! Pyrkisin laittamaan jotakin sellaista, joka tekee mahdollisimman tiimalasi-malliseksi.

Vierailija
22/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tiukat vaatteet ei ole minkään kokoisella hyvän näköiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samankokoinen ja näytän oikeasti todella hyvältä tiukassa mekossa. Mitä ihmettä 🙄

Vartalonmallista se enemmän riippuu. Oletko sinä myös keskivartalolihava omppu, kuten ap?

Kertoiko ap olevansa sellainen?

Vierailija
24/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mekko itsestäsi tuntuu hyvältä päällä ja miellyttää omaa silmää peilin edessä, niin laita vaan.

Vierailija
25/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Tai toki voi mutta et kysyisi täällä jos et tajuaisi näyttäväsi pahalta.

Kaikennäköisiä ihmisiä toki näkee. Toki voi pukea mitä haluaa. Kuka estäisi. Mutta itsekritiikin puuttuessa toisten järkyttyneet taikka ihmettelevät katseet on silloin kestettävä

Ihmettelen itsekin juuri sitä että nykyaikana aivan kuin ei tajuttaisi oman kehon mittasuhteita ja sitä, että monelle meistä - itseni mukaan lukien - less is gross. Oikeasti.

Jokaista läskimakkaraa ei tarvitse näyttää. Eipä ne siitä viilene. Punakkaa selluliittia ja venyneitä tatuointeja... ihmiset näyttävät keskimäärin kauhealta vähillä vaatteilla nykyään.

Itse ajattelen myös helteellä paitsi sitä miltä tuntuu myös sitä miltä näytän ja kuljen löysässä, kauniissa ja tosikätevässä pellavassa (mekot, tunikat, paidat, caprit, hameet) kesäisin ja erityisesti helteellä.

Tietysti voi venyttää sitä tekokuitua kriittisten paikkojen ja keskipallon suojaksi

ja näyttää porsaalta. Kaikkea voi tehdä. Mutta kaikkea ei kannata tehdä.

Alapeukkuja satelee mutta olen silti oikeassa.

Aivan mahtava 😂😂

Vierailija
26/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene nyt ulos. Talvella vasta. Talvihousut on mukavat. Syksyllä sataa vettä ja tuulee. Joulupukki on kyllä mukava.

Vierailija
27/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voit

Vierailija
28/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi.

Vierailija
29/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit, tiukka mekko läskillä on kiihottava näky.

Vierailija
30/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet sen vaan läpällä ja kännissä. Sello viulunkotelossa ei näytä hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi