Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko läskinä laittaa tiukan mekon päälle?

Vierailija
04.07.2021 |

Koko 178cm ja 87kg. Voinko laittaa tiukan hihattoman lyhyen (polven yläpuolelle) mekon päälle?
Läskiä yläkropassa ns torsossa. Ei alleja ja kapeat jalat.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi.

Vierailija
2/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä ihan mitä haluat. Luultavasti mekko sopii oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kokispullon muotoinen, niin laita ihmeessä.

Jos olet ns. omenan muotoinen, niin mieti vielä.

Vierailija
4/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirryin kukkamekosta tunikaan ja leggingseihin, kun paino ylitti 65kg. T. 158cm

Vierailija
5/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit, mä olen samankokoinen ,ei vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat!

Vierailija
6/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan, mutta muista että tiukat vaatteet helteellä lisäävät kuumuuden tunnetta entisestään - kaikenpainoisilla ihmisillä.

Vierailija
7/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samankokoinen ja näytän oikeasti todella hyvältä tiukassa mekossa. Mitä ihmettä 🙄

Vierailija
8/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä pidän. Ja kun joku sanoi, että löysä olis lihavalla parempi niin sanon, että ihan sama mulle. Löysää mekkoa ei nyt ole ja kauppaan en kyllä vaatteita sovittamaan nyt lähde

Vierailija
9/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Tai toki voi mutta et kysyisi täällä jos et tajuaisi näyttäväsi pahalta.

Kaikennäköisiä ihmisiä toki näkee. Toki voi pukea mitä haluaa. Kuka estäisi. Mutta itsekritiikin puuttuessa toisten järkyttyneet taikka ihmettelevät katseet on silloin kestettävä

Ihmettelen itsekin juuri sitä että nykyaikana aivan kuin ei tajuttaisi oman kehon mittasuhteita ja sitä, että monelle meistä - itseni mukaan lukien - less is gross. Oikeasti.

Jokaista läskimakkaraa ei tarvitse näyttää. Eipä ne siitä viilene. Punakkaa selluliittia ja venyneitä tatuointeja... ihmiset näyttävät keskimäärin kauhealta vähillä vaatteilla nykyään.

Itse ajattelen myös helteellä paitsi sitä miltä tuntuu myös sitä miltä näytän ja kuljen löysässä, kauniissa ja tosikätevässä pellavassa (mekot, tunikat, paidat, caprit, hameet) kesäisin ja erityisesti helteellä.

Tietysti voi venyttää sitä tekokuitua kriittisten paikkojen ja keskipallon suojaksi

ja näyttää porsaalta. Kaikkea voi tehdä. Mutta kaikkea ei kannata tehdä.

Alapeukkuja satelee mutta olen silti oikeassa.

Vierailija
10/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Tai toki voi mutta et kysyisi täällä jos et tajuaisi näyttäväsi pahalta.

Kaikennäköisiä ihmisiä toki näkee. Toki voi pukea mitä haluaa. Kuka estäisi. Mutta itsekritiikin puuttuessa toisten järkyttyneet taikka ihmettelevät katseet on silloin kestettävä

Ihmettelen itsekin juuri sitä että nykyaikana aivan kuin ei tajuttaisi oman kehon mittasuhteita ja sitä, että monelle meistä - itseni mukaan lukien - less is gross. Oikeasti.

Jokaista läskimakkaraa ei tarvitse näyttää. Eipä ne siitä viilene. Punakkaa selluliittia ja venyneitä tatuointeja... ihmiset näyttävät keskimäärin kauhealta vähillä vaatteilla nykyään.

Itse ajattelen myös helteellä paitsi sitä miltä tuntuu myös sitä miltä näytän ja kuljen löysässä, kauniissa ja tosikätevässä pellavassa (mekot, tunikat, paidat, caprit, hameet) kesäisin ja erityisesti helteellä.

Tietysti voi venyttää sitä tekokuitua kriittisten paikkojen ja keskipallon suojaksi

ja näyttää porsaalta. Kaikkea voi tehdä. Mutta kaikkea ei kannata tehdä.

Alapeukkuja satelee mutta olen silti oikeassa.

Taidat todella vihata itseäsi.

Vierailija
11/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä realismissa nykyään on itsevihaa? Lihavat paljastelijat tuolla kaupungilla näyttävät tosi pahalta vaikka itse ovatkin mielestään niin upeita voimaantuneita pluskokoisia.

Paljas läski on rumaa eikä kukaan vieraiden rumien ihmisten selluja julkisella paikalla mielellään katsele. Nykyään vain on pakko.

Minä en ole keksinyt tätä eikä se paljaan punertavan läskin rumuus mihinkään katoa, vaikka tästä ei saisikaan nykyään puhua.

Hyökkäys henkilöön paras puolustus kun asiallista asiaa ei näy olevan?

En tietenkään vihaa itseäni :D Outo perustelu, että tyyli- ja tilannetajuinen pukeutuminen olisi itsevihaa. Saattoi osua ja upota.

Olen kaunis, vaikkakin hieman ylipainoinen nainen ja osaan pukeutua omaa vartalotyyppiäni imartelevasti. Miehetkin ovat pitäneet näkemästään: En ole ollut 16-vuotiaasta lähtien ikinä sinkku.

Ihmisen ei tule näyttää Michelin-hahmolta. Se on ikävä näky. Tottakai on ylipainoisenkin mahdollista nauttia helteistä ja pukeudtua silloinkinkauniisti ja toimivasti. Itseään arvostaen, ei alentaen.

Jokainen voi siis pakottaa itsensä makkarankuoreen mutta näyttääkö ja tuntuuko se muka hyvältä? Minä epäilen vahvasti.

Ihminen ei siitä pienene tai viilenny vaikka pukisi liian pienen vaatteen. Se on vain itsepetosta ja ystävät eivät ilkeä sanoa totuutta.

Samoin kukaan ei ainakaan viilene sillä, että lähtee tuonne paahteeseen lähes alasti. Se on silloin ekshibitionismia ja huomionhakua.

Vierailija
12/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä realismissa nykyään on itsevihaa? Lihavat paljastelijat tuolla kaupungilla näyttävät tosi pahalta vaikka itse ovatkin mielestään niin upeita voimaantuneita pluskokoisia.

Paljas läski on rumaa eikä kukaan vieraiden rumien ihmisten selluja julkisella paikalla mielellään katsele. Nykyään vain on pakko.

Minä en ole keksinyt tätä eikä se paljaan punertavan läskin rumuus mihinkään katoa, vaikka tästä ei saisikaan nykyään puhua.

En tietenkään vihaa itseäni :D Outo perustelu, että tyyli- ja tilannetajuinen pukeutuminen olisi itsevihaa. Saattoi osua ja upota.

Olen kaunis, vaikkakin hieman ylipainoinen nainen ja osaan pukeutua omaa vartalotyyppiäni imartelevasti. Miehetkin ovat pitäneet näkemästään: En ole ollut 16-vuotiaasta lähtien ikinä sinkku.

Ihmisen ei tule näyttää Michelin-hahmolta. Se on ikävä näky. Tottakai on ylipainoisenkin mahdollista nauttia helteistä ja pukeudtua silloinkinkauniisti ja toimivasti. Itseään arvostaen, ei alentaen.

Jokainen voi siis pakottaa itsensä makkarankuoreen mutta näyttääkö ja tuntuuko se muka hyvältä? Minä epäilen vahvasti.

Ihminen ei siitä pienene tai viilenny vaikka pukisi liian pienen vaatteen. Se on vain itsepetosta ja ystävät eivät ilkeä sanoa totuutta.

Samoin kukaan ei ainakaan viilene sillä, että lähtee tuonne paahteeseen lähes alasti. Se on silloin ekshibitionismia ja huomionhakua.

Ok.

Vierailija
13/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samankokoinen ja näytän oikeasti todella hyvältä tiukassa mekossa. Mitä ihmettä 🙄

Vartalonmallista se enemmän riippuu. Oletko sinä myös keskivartalolihava omppu, kuten ap?

Vierailija
14/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin makkara sullottu pieneen kuoreen. Näytät lähinnä epätoivoiselta. Näitä on tämä maa jo täysi. Vain hoikille sopii mekko, sulle jätesäkki.

Vierailija
15/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pukeutukoot miten lystää ja mikä tuntuu hyvältä. Minä olen hoikka, mutta inhoan tiukkoja vaatteita... En pysty olemaan varsinkaan helteellä missään makkarankuoressa. Aina on joku liehuva kesämekko tai löysähköt urheilushortsit. Joku toppi voi olla vartalonmyötäinen.

Vierailija
16/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea tätä soopaa kokonaan, ainoa mikä pomppasi silmään oli tuo ”hyökkäys henkilöön”. Eihän tuo ole edes suomen kieltä?? Ja lisäksi vain ehkä yksi ihminen tällä palstalla käyttää kyseistä ilmaisua, joku i-cel-mies... eli sinä varmaan, oletan. Mutta siis, ai että raivostuttaa tuo ilmaisu, kun se ei edes ole mitään oikeaa kieltä :D

Vierailija
17/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin makkara sullottu pieneen kuoreen. Näytät lähinnä epätoivoiselta. Näitä on tämä maa jo täysi. Vain hoikille sopii mekko, sulle jätesäkki.

Niin no... Ei nyt ihan noilla mitoilla vielä ole katastrofin ainekset ja saattaa näyttää jopa hyvältä vartalonmyötäiset vaatteet, jos ovat oikeaa kokoa.

Vierailija
18/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu itsestäsi noin rumasti. Voit laittaa jos se ei ole tiukka että sinua ahdistaa ja kiristää, se ei ole mukavaa.

Vierailija
19/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit. Etkä ole edes mikään hirveä läski noilla kiloilla. Muista vaan auronkorasva, jos mekkosi on lyhyt.

Vierailija
20/30 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit. Jos jalkasi ja käsivartesi ovat sievät, niin kyllä niitä kannattaa näyttää. Itse olen samaa kokoluokkaa kun sinä ja viihdyn kyllä etenkin helteillä löysissä hulmuavissa vaatteissa paremmin kuin tiukassa makkarankuoressa. Ovat vähemmän hiostavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän