Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI Tori.fissä myyjät eivät VASTAA YHTEYDENOTTOIHIN??!

Vierailija
07.07.2014 |

Vittu kun vituttaa. Olen laittanut ainakin toistakymmentä viestiä kiinnostavista kohteista pari viikkoa sitten. Olisiko kolme vastausta tullut. WTF??!

Miksi laitttaa ilmoitusta kun ei viitsitä ostajalle vastata.

Juu, kesälomakin on. Miksi sitten laittaa ylipäätään tavaraa myyntiin jos kirmaisee samantien maalle netin ulottumattomiin?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niissä ole puhelinnumeroa?

Vierailija
2/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kaikki tori.fi sähköpostit roskapostilsi. En heti tajunnut tätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En tee laskus sen takia että haluan lisätietoa tuotteesta jossa on kuva ja selitys kohdassa "paita".

Minulla ainakin on tapana että kun laitan tuotteita myyntiin Huuto.nettiin tai Toriin niin olen myös silloin tavoitettavissa sähköpostini vierellä jos vaikka joku kiinnostuu ostamaan jotain.

Vierailija
4/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja ilmoituksia eivät vaan ole poistaneet tai tuoreita mutta tavara meni jo eivät ole ehtineet poistaa. Itselläni ei ollut kuin 1 vrk ilmoitus ja tavara oli jo haettu. Poistin ilmoituksen tosin samantien.

Vierailija
5/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni torin viesti menee roskapostiin. Ovatko edes saaneet viestiäsi?

Vierailija
6/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ilmoitus tori.fi:ssä ja kaikki ihmisten viestit eivät jostain syystä tulleet perille sähköpostiin. En tiedä miksi, mutta yhdenkin vasta kolmas viesti vasta tavoitti minut.

Ja sitten taas joskus kaikki viestit tulevat normaalisti läpi.

Vierailija
7/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista roskapostisi!

Siellä ne kaikki myyjän vastaukset on.

Vierailija
8/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:33"]Vanhoja ilmoituksia eivät vaan ole poistaneet tai tuoreita mutta tavara meni jo eivät ole ehtineet poistaa. Itselläni ei ollut kuin 1 vrk ilmoitus ja tavara oli jo haettu. Poistin ilmoituksen tosin samantien.

[/quote]

Lisään vielä ehkä ilmoitus ei enään kiinnosta jos tavara jo myyty. Monella kuitenkin ylimääräinen maili juuri tällaista varten. Ei se normimaili. Joten ilmoitukset ei välttämättä haittaa.

Vierailija
9/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuosta syystä käytänkin nykyisin vain Huuto.nettiä,  kun torissa eivät viitsi poistella jo menneitä kohteita.

Vierailija
10/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän gmailia ja vasta tänä keväänä tajusin, että Asetuksissa oli kohta: Näytä roskapostit. Eli olen varmaan saanut 2-3 vuoden aikana useita viestejä, jotka ovat menneet suoraan ei-näkyvillä olevaan roskapostikansioon.

Muutin asetuksia gmailissa, nyt roskapostikansioon menneet viestit näkyvät.

Vierailija
11/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:37"]

Itse käytän gmailia ja vasta tänä keväänä tajusin, että Asetuksissa oli kohta: Näytä roskapostit. Eli olen varmaan saanut 2-3 vuoden aikana useita viestejä, jotka ovat menneet suoraan ei-näkyvillä olevaan roskapostikansioon.

Muutin asetuksia gmailissa, nyt roskapostikansioon menneet viestit näkyvät.

[/quote]

Minulla kävi myös niin, että roskapostin oli vahingossa suodatettu oikeitakin viestejä tunnetuista sähköposteista. Ärsytys.

Vierailija
12/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten Torissa on ostetaan-ilmoituksia, joihin kun tarjoaa tavaraa, niin mitään vastausta ei kuulu.

Eikä ole roskapostissakaan.

Vierailija
13/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saunalahden sähköpostissa näkee roskapostit??

Vierailija
14/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:58"]Niin ja sitten Torissa on ostetaan-ilmoituksia, joihin kun tarjoaa tavaraa, niin mitään vastausta ei kuulu.

Eikä ole roskapostissakaan.

[/quote]

Jos se on toisen osapuolen roskapostissa eikä ole huomannut sitä sieltä, niin pahapa siihen on vastata...

Vierailija
15/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myynyt lähinnä leluja halvalla siellä ja kyselyjä tulee ihan tuhottomasti, en aina saa kaikkiin vastatuksi että sori, meni jo. Anteeksi. :(

Vierailija
16/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin todella hölmöä.. Eivät ihmiset vastaa aina soittoihinkaan.. Et mieluiten ensin kyselyt emaililla. Minuakin kyllästyttää tollanen kun ei voi edes vastata että tuote on myyty tai jotain muuta. Omat myytäväni ovat kyllä hyvin löytäneet ostajan mailin kauttakin.

Vierailija
17/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkin verran myynyt torilla ja ihmetyttää se, että kun käy siellä "omalla sivulla" (mikä lie on virallinen nimi?) niin siellä näkyy, että jostain ilmoituksesta on tullut esim. kolme viestiä - ja kuitenkaan minulle ei ole sähköpostiin tullut yhtäkään! Eli mihin ne ostajien viestit häviävät?

Tämän takia ostajille sellainen vinkki, että mikäli myyjä ei vastaa viestiin niin laita uusi viesti sillä voi olla, ettei myyjä ole saanut sitä ensimmäistä viestiä.

Vierailija
18/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 01:03"]

Minusta tuntuu, että paljon on varastettua tavaraa. Heti, jos kysyt alkuperästä, saat hiljaisuutta.

[/quote]

Mitä tuotteita olet yrittänyt ostaa? Itse en ole törmännyt vastaavaan tai sitten olen ollut vain hyväuskoinen hölmö. (Olen ostanut puutarhakalusteet, jääkaapin, olohuoneen pöydän, kirjoituspöydän, sisustuskrääsää...)

Vierailija
19/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin kerran illasta tavaraa myyntiin; yön ja aamuyön aikana oli tullut 40 (!!!) meiliä, tekstaria ja jopa puhelua. Vastattiin sitten sille ekana ehtineelle, muille ei ja poistettiin ilmoitus. Omien kokemusten mukaan tavara on jo mennyt, kun ei ole vastattu; ilmoitus on poistunut aina jonkin ajan kuluttua. Eipä siinä, uutta vaan katselemaan. En jaksa suuttua tai ärsyyntyä siitä, ettei tiedusteluun vastata. Sitten ehkä ihmettelisin, jos kaupoista oltaisiin jo alettu sopia tarkemmin ja myyjä lopettaisi yhteydenpidon kesken kaiken.

Vierailija
20/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttavaa kauppapaikka. Yhteydenotot ei mene perille tai niihin ei vastata, ja vanhoja ilmoituksia ei poisteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi