Olen todella väsynyt (pitkittyneen) flunssan jälkeen. Nukahtelen enkä oikein jaksaisi mitään. Normaalia?
Flunssa ja paha röhäyskä kesti reilun viikon. Vieläkin yskittää mutta ei ollenkaan niin repivästi. Palasin töihinkin jo silloin vaikka vielä oireita oli mutta kuumetta ei.
Nyt kun olen selvinnyt sitkeästä flunssasta, käynyt töissä ja ollut vapailla, niin olen aivan väsynyt edelleen. Siivoan kyllä ja teen ruokaa, touhuan mutta sitten tulee totaaliväsymys ja nukahdan.
En jaksa yhtään olla hereillä esim syömisen jälkeen. En tiedä miten jaksan taas pitkän työputken.
Onko teillä ollut voimakasta väsymystä taudin jälkeen?
Kommentit (12)
Kesti siis 10 pv. Meinasin, että olikohan bakteeriperäinen ylähengitystieinfektio. Esim mies ei sairastunut ollenkaan vaikka olimme lähikontaktissa päivittäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli vissiin korona?
Ilmeisesti ei, sillä negaa näytti kotitestit.
Ap
Kyllä on "tavallisen" tai epätavallisemmankin flunssan jälkeen tavallista olla flaatti. Vielä kun oli kuumat päivät tuohon samaan syssyyn, niin ilman flunssasta toipumistakin voisi olla väsynyt. Kyllä voi kestää ennen kuin on täysin kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on "tavallisen" tai epätavallisemmankin flunssan jälkeen tavallista olla flaatti. Vielä kun oli kuumat päivät tuohon samaan syssyyn, niin ilman flunssasta toipumistakin voisi olla väsynyt. Kyllä voi kestää ennen kuin on täysin kunnossa.
En meinaan muista, että olisi itsellä ollut flunssan jälkeen voimakasta väsymystä, siksi kyselen. Ehkä tämä täytyy nyt vain kestää ja toivoa, että menee ohi.
Varmasti helteillä ja ruokavaliollakin ollut tekemistä. En ole jaksanut panostaa terveellisiin aterioihin vaan mennyt sieltä mistä aita on matalin. Nyt täytyy kiinnittää huomiota siihenkin.
Ap
Kotitestit eivät ole luotettavia. Käy vasta-ainetestissä, niin tiedät oliko koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne muutkin flunssat aiheuttaa tuota. Ei tarvitse olla korona.
Todellakin voi. Korona ei ole ainoa virus.
Monenlaisia viruksia ollut yllättävän myöhään keväästä liikkeellä tänä vuonna.
Sulla oli vissiin korona?