Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI Tori.fissä myyjät eivät VASTAA YHTEYDENOTTOIHIN??!

Vierailija
07.07.2014 |

Vittu kun vituttaa. Olen laittanut ainakin toistakymmentä viestiä kiinnostavista kohteista pari viikkoa sitten. Olisiko kolme vastausta tullut. WTF??!

Miksi laitttaa ilmoitusta kun ei viitsitä ostajalle vastata.

Juu, kesälomakin on. Miksi sitten laittaa ylipäätään tavaraa myyntiin jos kirmaisee samantien maalle netin ulottumattomiin?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin samaa ostajilta. t. myyjä

Vierailija
22/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhden kivan tuotteen tulleen myyntiin, laitoin heti nopeasti sp:a, ei vastausta, ok, ajattelin menneen roskapostiin. Laitoin seuraavaksi viestin puhelimeen, ei vastausta! Ilmoitus on ollut nyt ties kuin kauan tori.fi:ssa ja on edelleen....haloooo??!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne meni roskapostiin! Ihmettelin kun kukaan ei vastannut mihinkään ilmoitukseen ja sitten pari viikkoa myöhemmin katsoin sattumalta meilin roskakorin: siellä oli melkein kymmenen viestiä, jotka oli tulleet torin kautta!

Vierailija
24/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää suunnattomasti se että jos oon laittanut Torille Ostetaan ilmoituksen, niin ihmiset ei katso mille paikkakunnalle se on rajattu, vaan tarjoaa tuotteita jostain monen sadan kilometrin päästä vielä korostaen että "vain nouto, emme voi järjestää kotiinkuljetusta" ja tätä tapahtuu PALJON!

Vierailija
25/53 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että sähköpostiosoitteesi on oikein?

Myyjänä olen huomannut, että ostajat kirjoittavat sähköpostiosoitteensa huolimattomasti yhteydenottolomakkeeseen. Laittavat vaan "haluun ostaa tän" eikä mitään yhteystietoja. Kun yrittää vastata niin viestit tulevat bumerangina takaisin kun ostajan sähköpostiosoitetta ei ole edes olemassa.

Vierailija
26/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi sivuilla on oikeasti joku viestinvälitysongelma. Olen henkilökohtaisesti ollut asiakaspalveluun yhteydessä; viestit eivät tule perille vaikka laskuri näyttää x määrää yhteydenottoja. Siksi olen lisännyt myyntikohteeseen tekstin tästä ja pyynnön yrittää uudelleen jos viestiin ei ole tullut vastausta. Erittäin harmittavaa niin ostajan kuin myyjänkin kannalta!! Selvyyttä en vielä ole torin asiakaspalvelusta saanut mutta tutkivat asiaa. Ja olkaa ihmeessä yhteydessä asikaspalveluun jos huomaatte vastaavaa, mitä enemmän yhteydenottoja sen vakavammin ottavat ongelmat.

Vierailija
27/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:59"]

Tori.fi sivuilla on oikeasti joku viestinvälitysongelma. Olen henkilökohtaisesti ollut asiakaspalveluun yhteydessä; viestit eivät tule perille vaikka laskuri näyttää x määrää yhteydenottoja. Siksi olen lisännyt myyntikohteeseen tekstin tästä ja pyynnön yrittää uudelleen jos viestiin ei ole tullut vastausta. Erittäin harmittavaa niin ostajan kuin myyjänkin kannalta!! Selvyyttä en vielä ole torin asiakaspalvelusta saanut mutta tutkivat asiaa. Ja olkaa ihmeessä yhteydessä asikaspalveluun jos huomaatte vastaavaa, mitä enemmän yhteydenottoja sen vakavammin ottavat ongelmat.

[/quote]

Mulla kans ei näkynyt sähköpostissa viestit, jotka näkyivät omalla sivulla. Kysyin asiakaspalvelusta ja vastaukseksi sain: "Uusituissa ja muokatuissa ilmoituksissa vanhat viestit näkyvät teknisestä
virheestä johtuen uusina."

Ja ongelma oli itselläni nimenomaan uusittujen ilmoitusten kohdalla.

Olen muutenkin sitä mieltä, että torin asiakaspalvelu reagoi palautteeseen ihan hyvin. Esim. jos ilmoitat, että joku myy alkoholia, niin torilla ilmoitus poistuu.

Huutonetissä saa ihan vapaasti myydä alkoholia, eikä ilmoituksia poisteta edes ilmiannosta.

Vierailija
28/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaja ottaa yhteyttä s-postilla, niin sehän tulee sen tori palvelun kautta. Kun postiin vastaa, vastaanottajaksi tulee tori, eikä sen henkilön s-postiosoite. Se lähettäjän s-postiosoite lukee jossain siellä viestin lopussa. Vastausviesti pitää siis lähettää siihen.

Jos myyjä ei ole tätä huomannut, niin ei ostaja ikinä saa myyjän vastausta.

Tajusikohan tästä vastauksesta kukaan mitään...

Vierailija
29/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyjänä olen huomannut että monet ostajat häviävät kuin pieru saharaan. Kysyvät jotain tyyliin onko vielä myynnissä ja kun siihen vastaa niin ei heistä kuulu enää mitään. Ja olen kuullut että ostajat tekevät myös paljon ohareita, eli sopivat hakevansa, mutta eivät tule eikä edes ilmoita.

Vierailija
30/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:24"]

Itse myyjänä olen huomannut että monet ostajat häviävät kuin pieru saharaan. Kysyvät jotain tyyliin onko vielä myynnissä ja kun siihen vastaa niin ei heistä kuulu enää mitään. Ja olen kuullut että ostajat tekevät myös paljon ohareita, eli sopivat hakevansa, mutta eivät tule eikä edes ilmoita.

[/quote]

Joo, tuo ostajan häviäminen on turhauttavaa. Ja ostaja saattaa hävitä jopa useamman sähköpostin jälkeenkin.

Olen myyjänä huomannut, että mitä enemmän ostajan kanssa on säätöä niin sitä todennäköisemmin ostaja häviää ennen kauppaa. Eli säädöllä tarkoitan sitä, että ostaja tivaa, onko lipasto 67,5 cm leveä vai 68 cm tai että haluaa maksuaikaa x päivään saakka tai muuta vastaavaa.

Vierailija
31/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:17"]

Kun ostaja ottaa yhteyttä s-postilla, niin sehän tulee sen tori palvelun kautta. Kun postiin vastaa, vastaanottajaksi tulee tori, eikä sen henkilön s-postiosoite. Se lähettäjän s-postiosoite lukee jossain siellä viestin lopussa. Vastausviesti pitää siis lähettää siihen.

Jos myyjä ei ole tätä huomannut, niin ei ostaja ikinä saa myyjän vastausta.

Tajusikohan tästä vastauksesta kukaan mitään...

[/quote]

Jos myyjä klikkaa sitä "vastaa viestiin" sähköpostissaan, niin silloin osoite vaihtuu ostajan osoitteeksi eikä osoitekentässä enää näy torin osoite.

Vierailija
32/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuukauden aikana tehnyt useamman kaupan myyjänä tori.fi:ssä. Yllättävän paljon tulee sellaisia viestejä, joissa ei ole lähettäjän nimeä, esim. Haluan ostaa tuotteen, mistä voin sen noutaa? Sellaisiin jätän automaattisesti vastaamatta.

Olen jättänyt vastaamatta myös kyselyihin, joissa pyydetään tuomaan tuote johonkin vaikka ilmoituksessa lukee nouto. Myös ekat viestit, joissa tingitään jo valmiiksi, näkemättä tuotetta, jää auttamattomasti unholaan.

Vierailija
33/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni unohtaa ottaa ilmoituksen pois vaikka kaupat on jo tehty

Vierailija
34/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:58"]

Olen kuukauden aikana tehnyt useamman kaupan myyjänä tori.fi:ssä. Yllättävän paljon tulee sellaisia viestejä, joissa ei ole lähettäjän nimeä, esim. Haluan ostaa tuotteen, mistä voin sen noutaa? Sellaisiin jätän automaattisesti vastaamatta.

[/quote]

Nämä ostajat, jotka kirjoittavat viestiksi vain "Haluun tän!" tai "Tän ostan." tai jotain muuta vastaavaa eikä edes omaa nimeä alle, tekevät eniten ohareita. Ja todennäköisesti ilmoituksessa lukee "nouto tai postitus hintaan x euroa." Ja sitten myyjän pitää kysellä, että noudatko tuotteen vai haluatko postissa vai mitä.

Onko _niin_ vaikeaa kirjoittaa esim: Hei, olen kiinnostunut tästä tuotteesta x. Onko jo mennyt vai voisinko noutaa tuotteen? Mikä päivä sinulle sopii? (Tai vaihtoehtoisesti: haluan tuotteen postissa) terv. allekirjoituksena oma nimi.

Mikä on _niin_ vaikeaa näissä ihan normaaleissa käyttäytymissäännöissä?

Vierailija
35/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju sai minut pelkäämään ajatusta, että olen missannut monet ihanat tavarat vain siksi, että vastaukset ovat saattaneet mennä roskapostikansioon... uskallankohan edes avata sitä... :)

Vierailija
36/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että paljon on varastettua tavaraa. Heti, jos kysyt alkuperästä, saat hiljaisuutta.

Vierailija
37/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesper Jesper Joonatan

Vierailija
38/53 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:59"]

Tämä ketju sai minut pelkäämään ajatusta, että olen missannut monet ihanat tavarat vain siksi, että vastaukset ovat saattaneet mennä roskapostikansioon... uskallankohan edes avata sitä... :)

[/quote]

Jep. Siellä ne roskapostissa on. Ja tätä ei moni tajuu....

Vierailija
39/53 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:10"]

[/quote]

No, kävitkö katsomassa? Oliko myyjien vastaukset siellä roskapostissa?

[/quote]

Minua kiinnostaa myös, oliko ne siellä roskiksessa?!

Vierailija
40/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No, kävitkö katsomassa? Oliko myyjien vastaukset siellä roskapostissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme