Varattu kaipaatko aikaa jolloin sait vielä irtoseksiä
Itse muistelen kaiholla miten vajaa kymmenen vuotta sitten bongailin Suomi24:ta matureleidejä ilman huolen häivää. Muutama pidempiaikainen vakkari suorastaan vaati a naaliseksiä ja meno oli niin irstasta, että parisuhteessa se ei koskaan ole sellaista ollut. Muuten olen kyllä tyytyväinen parisuhteeseeni. Ei oikein viitsisi prosseillakaan juosta kun on niin pirun kallistakin. No, ei käsi vetämällä kulu. M43 från Åbo
Kommentit (33)
Yhden yön jutut eivät saa useimpia naisia orgasmiin. Nykypäivänä ei kuulemma saa välttämättä suuseksiäkään vieraalta, kun on enemmän tautipelkoisia. Mies ja muna. Joten miksi sitä hapurointia kaipaisi, kun on omansa kouluttanut asiaan aikoinaan. Eikä sivusuhteen pyörityksessä ole mitäön kunniakasta, peitellä valehdella ja hiippailla salaa.
Irtoseksiä ehkä on ikävä, mutta ei sen saamisen vaatimaa työtä.
Meikäläisen naamalla ja kömpelöllä supliikilla jokainen kaato oli kovan työn takana.
En kaipaa irrallisia. Itsellä niin hyvä kaveri että kaikkea saa ja annetaan .
Ei todellakaan, en kaipaa paskajyytöjä, joista ei itse saa yhtikäs. Oma on paras ja osaa parhaiten!
Varmaan joku mies kaipaakin, kun heillehän sama senkun poraavat niin aina lentää. Onko se sitten ihanaa...
Ei nuo asiat sulje toisiaan pois. Esim. itse oon varattu ja silti on irtoseksiä. Luvalla toki, kuten parisuhteessa kuuluukin.
En kaipaa. Ja (ikä)miespuolinen olen, ja sinkkukin kaiken lisäksi. Vaan en kaipaa. Periaatteessa seksi kuin seksi, mutta jos se on kertakaikkinen irtokiksautus, niin kaupantekijäisinä mukaan tulee tyhjyyden tunne. "asemalla oottaa vaunut kulkijaa / minä vai hän, kumpi mahtaa ensin unohtaa / sydämeni yhtä tyhjä on kuin eilenkin / mut tiedän, päivä kirkastuu huomenna tai myöhemmin."
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa. Ja (ikä)miespuolinen olen, ja sinkkukin kaiken lisäksi. Vaan en kaipaa. Periaatteessa seksi kuin seksi, mutta jos se on kertakaikkinen irtokiksautus, niin kaupantekijäisinä mukaan tulee tyhjyyden tunne. "asemalla oottaa vaunut kulkijaa / minä vai hän, kumpi mahtaa ensin unohtaa / sydämeni yhtä tyhjä on kuin eilenkin / mut tiedän, päivä kirkastuu huomenna tai myöhemmin."
Kysymyksen ensimmäinen sana oli?
Suhteen alkuhuuman seksiä välillä kaipaan. Kun toisen keho ja reaktiot ovat vielä tuntemattomia ja löydettävää ja kokeiltavaa riittää. Ja se tapa miten naiset reagoivat ensimmäisen kerran jälkeen. Silmät katsovat jonnekin kaukaisuuteen loistaen ja kasvoilla on autuas hymy. Ja kuinka he lopulta käpertyvät viereesi ja painavat päänsä syliisi. Varsinkin sitä katsetta kaipaan. Kaikki ovat parissa viikossa tottuneet tasoon ja ihan sama kuinka yrittää, niin samaa reaktiota ei vain enää saa aikaiseksi.
Kysymyksen ensimmäinen sana oli?[/quote]
Korjattu vastaus : Kun en nyt sinkkunakaan kaipaa, edelläkerrotusta syystä, niin varattuna kaipaisin vielä vähemmän.
En koskaan saanut irtoseksiä niin eipä tässä paljon tiedä mitä kaipailla.
Ei kiitos. Mä kuulun naisiin, joiden täytyy tuntea olevansa turvassa miehen kanssa, ja joka ei syty ilman tunteita. Mutta kun niitä on (=vakituinen parisuhde), olenkin aika estoton, oma-aloitteinen ja aktiivinen seksin saralla. Monesti nimenomaan se kumppanini on se, joka vaatii huilipäiviä seksistä.
Av(i)oseksi on parasta.
Tää on oudoista oudoin tilanne, mutta tavallaan ymmärrän. Mistähän toi johtuu?