Olen puutteessa, voinko laittaa viestiä vanhalle/vanhoille hoidoille? Ov
Eli siis olin vuoden työkomennuksella ulkomailla ja nyt viikko sitten olen palannut Suomeen ja ihan valtava panetus kokoajan. En siis harrastanut tuona aikana seksiä ollenkaan, joten kysymys on että voinko laittaa jollekin vanhalle hoidolle viestiä missä sanon asian ihan suoraan vai onko "etikettivirhe"? Olen 26v hyvän näköinen ja hyvä kroppainen nainen.
Kommentit (24)
Itse näin sinkkumiehenä ilahtuisin näin kesällä valtavasti, jos joku edellinen pano laittaisi juurikin panemisen merkeissä viestiä...
Olin paikassa jossa n. 70% väestöstä oli hiv positiivisia joten eipä hirveesti tehny mieli edes kortsun kanssa
Ap
Totta kai voit laittaa!
Joko vastaa tai ei, joku on varmasti jo parisuhteessa tms, mutta se selviää, kun kysyy. Toki kannattaa lähestyä vähän "asiallisemmin" ja kysyä siis vaikka kahville eikä suoraan mennä asiaan xD Kyllä ne hoidot tajuaa mitä olet vailla, jos vuoden jälkeen yhteyttä otat.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:50"]Olin paikassa jossa n. 70% väestöstä oli hiv positiivisia joten eipä hirveesti tehny mieli edes kortsun kanssa
Ap
[/quote]
Taidan tuntea sut..
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:50"]Olin paikassa jossa n. 70% väestöstä oli hiv positiivisia joten eipä hirveesti tehny mieli edes kortsun kanssa
Ap
[/quote]
Taidan tuntea sut..
[/quote]
Hahhaha ap on busted :D kerro meille jotain ap:sta
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:50"]Olin paikassa jossa n. 70% väestöstä oli hiv positiivisia joten eipä hirveesti tehny mieli edes kortsun kanssa
Ap
[/quote]
Taidan tuntea sut..
[/quote]
Hahhaha ap on busted :D kerro meille jotain ap:sta
Yleensä kait noita laitetaan siinä iltakymmenen jälkeen? (booty call)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:50"]
Olin paikassa jossa n. 70% väestöstä oli hiv positiivisia joten eipä hirveesti tehny mieli edes kortsun kanssa
Ap
[/quote]
Moskovassa?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:51"]Totta kai voit laittaa!
Joko vastaa tai ei, joku on varmasti jo parisuhteessa tms, mutta se selviää, kun kysyy. Toki kannattaa lähestyä vähän "asiallisemmin" ja kysyä siis vaikka kahville eikä suoraan mennä asiaan xD Kyllä ne hoidot tajuaa mitä olet vailla, jos vuoden jälkeen yhteyttä otat.
[/quote] Joku joka on parisuhteessa voi silti haluta.Laita ihmeessä viestiä.Mäkin laitoin ja vaikka oli avoliitossa niin innokas oli kuin mikä.Edelleen harrastelemme silloin tällöin.
Voisit tulla tänne mun luo kylään ;)
M43
Ap meni hiljaseks ku joku tunnisti :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:50"]
Ap
[/quote]
Moskovassa?
[/quote]
Etelämmässä
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:51"]Totta kai voit laittaa!
[/quote]
Mut en viitsis tuhlaa aikaa jos ei nappaakkaan :/
Ap
tietty voit laitta. pistä että mitä kuuluu, tulin just takas suomeen. olis kiva nähdä. eiköhän ne tajua mistä on kyse jos on vanhoja hoitoja.
Olet varmaan yllätyksellinen sängyssä kun joudut täältä kysymään neuvoja. Maasta tulee mieleen afrikka. Sitä ei kannata mainita viestissä.
voit laittaa. joku tulee aina:)
nimim. kokemusta on
Taidan tästä mennä tekstaamaan :)
Ap
Jaa etkö kelvannut kenellekään siellä :D ? Kuka pystyy oleen noin kauan seksittä btw..