Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuo ihanat kesätyötyttöset :)

Vierailija
07.07.2014 |

Olen päälle 40-vuotias mies ja minulla on noin 25 henkilöä työllistävä yhtiö. Jokakeväinen ilmiö on nuoret ja nuorehkot naiset jotka yrittää päästä töihin niinsanotusti selällään. Usein jopa otan yhden näitä töihin jos vaikuttaa muuten OK:lta. Voi sitten kesän yli revitellä kunnolla kun molemmat tietää homman nimen eikä todennäköisesti jää syksyllä kitisemään mistään. Nyt on kierroksessa yksi keväällä ylioppilaaksi kirjoittanut tyttönen jonka palkkasin virallisesti toimistoassariksi. Mikäs tässä kun itse olen sinkku ja tyttösen poikaystävä intissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/6 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ,ja mikä oli se asia ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah keep on dreaming

Vierailija
4/6 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtilanne nykyään määrää ettei tuossa tilanteessa olevat tytöt voi kun totella. Pätee tietyssä määrin myös aikuisempiin naisiin. Mikäs siinä jos vaihtoehtona on rehellinen perseen myynti.

Vierailija
5/6 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:37"]Olen päälle 40-vuotias mies ja minulla on noin 25 henkilöä työllistävä yhtiö. Jokakeväinen ilmiö on nuoret ja nuorehkot naiset jotka yrittää päästä töihin niinsanotusti selällään. Usein jopa otan yhden näitä töihin jos vaikuttaa muuten OK:lta. Voi sitten kesän yli revitellä kunnolla kun molemmat tietää homman nimen eikä todennäköisesti jää syksyllä kitisemään mistään. Nyt on kierroksessa yksi keväällä ylioppilaaksi kirjoittanut tyttönen jonka palkkasin virallisesti toimistoassariksi. Mikäs tässä kun itse olen sinkku ja tyttösen poikaystävä intissä.[/quote]

Voi kuinka kävikään yksiin. Minulla on ihan sama tilanne, mutta Minulla 40 alaista ja olen nainen. En tarvitse tyytyä yhteen kerrallaan, meitä voi olla kolmenkin kimppa. Hei just soittelee, että tuunko kakkoskerrokseen...Että vähän kiirettä taas pitää ja hyvää kesän jatkoja täältä ;)

Vierailija
6/6 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:37"]Olen päälle 40-vuotias mies ja minulla on noin 25 henkilöä työllistävä yhtiö. Jokakeväinen ilmiö on nuoret ja nuorehkot naiset jotka yrittää päästä töihin niinsanotusti selällään. Usein jopa otan yhden näitä töihin jos vaikuttaa muuten OK:lta. Voi sitten kesän yli revitellä kunnolla kun molemmat tietää homman nimen eikä todennäköisesti jää syksyllä kitisemään mistään. Nyt on kierroksessa yksi keväällä ylioppilaaksi kirjoittanut tyttönen jonka palkkasin virallisesti toimistoassariksi. Mikäs tässä kun itse olen sinkku ja tyttösen poikaystävä intissä.[/quote]

Voi kuinka kävikään yksiin. Minulla on ihan sama tilanne, mutta Minulla 40 alaista ja olen nainen. En tarvitse tyytyä yhteen kerrallaan, meitä voi olla kolmenkin kimppa. Hei just soittelee, että tuunko kakkoskerrokseen...Että vähän kiirettä taas pitää ja hyvää kesän jatkoja täältä ;)

[/quote]

Kyselee että tuleeko kakkoseen? No, huvinsa kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi